O firmă media rusă, la care lucra o femeie acuzată de ingerinţe electorale în SUA, a dat în judecată Facebook

O firmă rusă, la care lucra o femeie acuzată de ingerinţe electorale în SUA, a dat în judecată Facebook Inc, după ce administratorii reţelei de socializare au blocat contul de Facebook al firmei pe baza presupuselor legături ale acesteia cu Internet Research Agency, o companie rusă considerată ca fiind implicată în campania de influenţare a scrutinului din 2016.

314 afișări

Federal Agency of News LLC, cunoscută drept FAN, şi singurul acţionar al firmei, Evgeniy Zubarev, solicită daune şi reactivarea contului de Facebook al firmei ruse, relatează postul CNBC.

Facebook a blocat contul firmei în luna aprilie în contextul acţiunilor de eliminare a paginilor cu legături cu Internet Research Agency, o companie cu sediul la Sankt Petersburg considerată ca fiind implicată în campania de influenţare a scrutinului prezidenţial american din 2016.

"FAN este o agenţie de ştiri legitimă, independentă şi autentică care publică materiale care sunt relevante şi de interes pentru public", se afirmă în documentele depuse la o instanţă din California.

Firma rusă a recunoscut că un timp a avut sediul în aceeaşi clădire de birouri de unde opera şi Internet Research Agency.

Mai mult, Elena Alekseevna Khusyaynova, o femeie care luna trecută a fost inculpată pentru o tentativă de imixtiune în alegerile legislative americane din 2018, lucra pe postul de contabil la firma FAN. Însă firma susţine că ea nu era implicată în activitatea editorială.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici