Posibilul motiv pentru care ducii de Sussex s-au retras din Familia Regală. Meghan Markle vs. Kate Middleton în tabloidele britanice | FOTO

De-a lungul anilor, s-ar părea că Meghan Markle ar fi fost umilită pentru aceleaşi lucruri pentru care Kate Middleton a fost lăudată. Jurnaliştii de la Buzzfeed au realizat o comparaţie a titlurilor din tabloide, privind felul în care au fost relatate activităţile celor două ducese.

Imaginea articolului Posibilul motiv pentru care ducii de Sussex s-au retras din Familia Regală. Meghan Markle vs. Kate Middleton în tabloidele britanice | FOTO

Sursa FOTO: Profimedia Images

Ducii de Sussex au anunţat că se vor retrage din rangul de membri seniori ai Familiei Regale, Regina Elizabeth a II-a acordându-le o „perioadă de tranziţie” privind detaşarea de Casa Regală. 

Cuplul şi-a anunţat strategia privind organizaţiile media, scriind pe site-ul oficial că nu vor mai participa în sistemul tradiţional al presei regale din Marea Britanie, care acordă accesul la informaţii doar unui grup select de publicaţii britanice.

Corespondenţii regali ai Marii Britanii vor rămâne, totuşi, o sursă credibilă. „Concepţiile greşite domină presa şi deseori sunt preluate de publicaţiile internaţionale, intensificând reportajele greşite”, au scris ducii de Sussex. Decizia lor de a se retrage din rangul de membri seniori ai Familiei Regale a provocat o frenezie în rândul publicaţiilor britanice, Uniunea Naţională a Jurnaliştilor chiar anunţând un protest faţă de anunţ. 

Totuşi, nu este pentru prima oară când cuplul regal se plânge de un tratament ostil din partea ziarelor britanice. Harry şi Meghan au declarat public că cei doi consideră că au fost trataţi incorect de presa din Marea Britanie, chiar de la momentul anunţului privind relaţia celor doi. De asemenea, ducii de Sussex au mai spus că au fost judecaţi după alte standarde în comparaţie cu prinţul William şi ducesa Kate. 

Publicaţiile din Marea Britanie care sunt incluse în programul presei regale sunt The Daily Express, Daily Mail, Daily Mirror, the Evening Standard, the Telegraph, the Times şi the Sun.

Iată câteva exemple care ar putea arăta un dublu standard al presei privind tratamentul duceselor Meghan şi Kate, potrivit Buzzfeed.

„Ducesa Kate, văzută în timp ce îşi protejează burtica la ieşirea de la un eveniment”, titrează Daily Mail în martie 2018. 

„De ce nu-şi poate ţine Meghan Markle mâinile de pe burtă? O fi vorba de vanitate, mândrie sau actorie?”, titrează jurnaliştii publicaţiei în ianuarie 2019.

„Leacul pentru greţurile matinale ale lui Kate? Prinţul William i-a oferit un avocado ducesei”, scrie The Daily Express în 2017, în timp ce publicaţia o critică pe Meghan Markle în 2019, scriind „Mult iubitul avocado al lui Meghan Markle, asociat cu abuzul drepturilor omului şi seceta”. 

„Ducele şi ducesa de Cambridge vor petrece al doilea Crăciun privat, alături de familia Middleton, în loc să i se alăture Reginei la Sandringham”, scrie Daily Mail în 2016. Pe de altă parte, în 2019, Daily Mail titrează în alt mod decizia ducilor de Sussex de a nu petrece sărbătorile de iarnă cu Familia Regală. 

Ducele şi ducesa de Cambridge „şi-au înfiinţat companii secrete pentru a-şi proteja brand-ul, la fel ca soţii Beckham”, scrie Daily Mail în 2014. În 2019, aceeaşi publicaţie titrează „O încasare de zile mari! Harry şi Meghan Markle au aplicat pentru marci înregistrate pentru peste 100 de produse înainte de distanţarea de monarhie”. 

„De ce florile sunt mereu o alegere potrivită”, scria The Daily Express, despre nunta prinţului William şi a lui Kate Middleton, în 2011. Totuşi, când a fost vorba de alegerea florilor la nunta ducilor de Sussex, jurnaliştii de la The Daily Express au titrat „cum ar fi putut florile să îi pună viaţa prinţesei Charlotte în pericol”.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici