Mai mult, „Aniela” s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban, care au preferat, potrivit datelor furnizate de GfK România, să rămână pe postul Acasă pentru a urmări povestea Anielei Elefterios.
Primul serial românesc de epocă a reuşit să-i câştige şi pe tineri şi să se claseze pe primul loc în topul preferinţelor lor. În aceeaşi perioadă, publicul tânăr, cu vârste cuprinse între 4 şi 29 de ani, s-a lăsat captivat de „la belle epoque” şi a preferat să urmărească „Aniela”, o producţie cu parfum de epocă.
Şi telespectatorii cu studii superioare apreciază calitatea serialului difuzat de postul Acasă, de luni până joi, de la ora 20.30. „Aniela” a devenit, de la debut şi până în prezent, cea mai urmărită producţie românească difuzată Acasă în rândul publicului cu studii superioare.
Zilnic zeci de e-mailuri ajung în România, pe site-ul www.acasatv.ro, de la românii de peste hotare, care vor putea să urmărească „Aniela”, din 19 octombrie, pe Pro TV Internaţional.