Bono colaborează cu brandul Louis Vuitton pentru lansarea unei noi linii vestimentare

Bono, solistul formaţiei U2, a semnat un parteneriat cu brandul de lux Louis Vuitton pentru a lansa o colecţie de haine de inspiraţie africană, informează femalefirst.co.uk.

37 afișări
Imaginea articolului Bono colaborează cu brandul Louis Vuitton pentru lansarea unei noi linii vestimentare

Bono colaborează cu brandul Louis Vuitton pentru lansarea unei noi linii vestimentare (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Bono şi soţia lui, Ali Hewson, au înfiinţat brandul Edun în 2005, pentru a stimula investiţiile pe continentul african, cuplul irlandez susţinând, totodată, impunerea unor principii etice şi a unor materiale ecologice în industria modei. Totuşi, Edun a înregistrat pierderi de peste 9 milioane de dolari în anul 2009.

Aceste date financiare i-au determinat pe şefii de la grupul de lux LVMH, care deţine brandul Louis Vuitton, să cumpere o participaţie importantă în cadrul Edun, pentru a ajuta relansarea financiară a companiei lui Bono.

În prezent, starul rock colaborează cu casa de modă franceză pentru a crea o nouă linie vestimentară.

"Suntem încântaţi să atragem atenţia asupra noii stări de spirit pozitive şi optimiste din Africa", a declarat Bono după ce a confirmat parteneriatul.

Rockerii irlandezi din trupa U2, care au încasat peste 130 de milioane de dolari din turneul lor mondial "360°" şi din alte contracte comerciale, în perioada iunie 2009 - iunie 2010, s-au clasat pe prima poziţie în topul Forbes al muzicienilor cu cele mai mari venituri pe plan mondial anul trecut.

Trupa U2, formată din Bono (voce şi chitară), The Edge (chitară, clape şi voce), Adam Clayton (chitară bas) şi Larry Mullen Jr. (tobe şi percuţie), a fost fondată în 1976, când membrii acesteia erau încă adolescenţi fără cunoştinţe aprofundate de muzică. Însă, până la mijlocul anilor '80, trupa a căpătat notorietate la nivel internaţional, remarcată fiind pentru sound-ul său intens şi profund, pentru vocea plină de pasiune a lui Bono şi interpretarea la chitară a lui The Edge. Succesul de care s-au bucurat ca trupă live a fost chiar mai mare decât cel obţinut de pe urma albumelor vândute, până ce discul din 1987, "The Joshua Tree", a ridicat statutul formaţiei de la "eroi la superstaruri", după cum a apreciat revista Rolling Stone.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici