- Home
- Life-Inedit
- BERLIN, (18.11.2009, 10:30)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Claudia Schiffer vrea propriul brand în modă
Claudia Schiffer şi-a împrumutat imaginea şi a defilat pentru marii designeri timp de peste două decenii, iar acum a decis că este pregătită să îşi creeze propriul brand în modă, care va include poşete şi articole vestimentare fabricate din caşmir.
102 afișări
Claudia Schiffer vrea propriul brand în modă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
În vârstă de 39 de ani, Claudia Schiffer a declarat, marţi, că doreşte să ofere vieţii sale o nouă direcţie şi că a început deja să caute parteneri care să o sprijine în lansarea unui brand propriu.
"Mi-ar plăcea să creez propriile mele colecţii. Vreau ca brandul meu să fie clasic şi nedemodat, cu o notă de sensibilitate", a declarat celebrul manechin german în timpul unei conferinţe de presă, organizată de International Herald Tribune la Berlin.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Uniunea Europeană a găsit bani pentru înarmare. Un fond 400 de miliarde de euro ar putea fi folosit pentru investiţii în apărare
-
România încheie Campionatele Europene de gimnastică artistică de la Rimini cu locul 4 la senioare
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
Multe alte celebrităţi şi-au lansat propriile linii vestimentare şi diverse creaţii sub un brand propriu. Criticii de specialitate au apreciat rochiile de seară create de Victoria Beckham, în timp ce Jennifer Lopez şi-a creat propriul brand de parfumuri, iar Paris Hilton a lansat o colecţie de ceasuri de lux.
Claudia Schiffer consideră că produsele pe care le va crea "vor vorbi" în numele ei şi că ele trebuie să îi reflecte personalitatea. "Clienţii nu sunt proşti. Ei simt imediat dacă tu nu crezi în produsul tău", a explicat manechinul german.
Deşi preconizează că va fi foarte ocupată în viitorul apropiat cu lansarea acestui brand, Claudia Schiffer, care a apărut recent în campaniile publicitare Yves Saint Laurent, Salvatore Ferragamo şi Alberta Ferretti, a declarat că speră totuşi să îşi continue cariera de model "cât mai mult timp posibil".
Claudia Schiffer şi-a început cariera la sfârşitul anilor '80 şi a fost imaginea casei Chanel timp de cinci ani. În 2002, Schiffer s-a căsătorit cu Matthew Vaughn, producătorul filmului "Jocuri, poturi şi focuri de arme". Top modelul a ieşit din lumea modei după ce l-a născut pe fiul său Caspar, în 2003. În 2004, s-a născut al doilea copil al său, Clementine.
Citește pe alephnews.ro: Ce program are zilnic Elon Musk? CEO-ul Tesla își începe dimineața derulând pe social media
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
Ce trebuie să faci neapărat azi, pe 6 mai, în a doua zi de Paște. Tradiția datează de secole în România
CANCAN.RO
Medicul Mihaela Bilic spune ce se întâmplă în organismul tău când mănânci drob de miel, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe