COMENTARIU: Cu mască, fără mască. #eroina Carla's Dreams, după marea "demascare"

Glugă, ochelari, faţa-mască, titluri criptice, şoc gen „P.O.H.U.I.“. Piraţi muzicali, teamă de expunere, confort propriu, lupta cu sinele, paparazzii Moscovei, de fapt Carla's Dreams. Un succes de piaţă. Întrebare din toate vremurile: identitatea. Şi replica muzicală a Facebookurilor de tot felul.

33321 afișări
Imaginea articolului COMENTARIU: Cu mască, fără mască. #eroina Carla's Dreams, după marea "demascare"

COM: Visul fiecăruia dintre noi. #eroina Carla's Dream

Ieri, la Rock Cafe, concert Carla`s Dreams. Credeţí că după ce un site monden de la Moscova a dat în vileag componenţii Visurilor Carlei, aseară succesul s-a diminuat? Misterul dezvăluit a pus pe foc imaginaţia fanilor. Privind declaraţiile, controversele, prezenţele scenice ale formaţiei Carla`s Dreams un lucru este cert. Ei cântă, dar fiecare prezenţă a lor pune o întrebare simplă, veche şi nedesluşită: „Cine sunt eu?” Când postăm pe Facebook ne întrebăm la fel: „Cine sunt eu?”, egal cu ”La ce te gândeşti?”

Carla`s Dreams spune că e un proiect şi nu vrea să ştie de viitor.

Carla`s Dreams crede că anonimatul este mai aproape de forţa creatorului, decât succesul. Adevărul este că 60 de milioane de vizualizări pe Youtube îţi sucesc minţile.

Carla`s Dreams creează-performează mai bine cu mască, decât fără.

Carla`s Dreams are aceleaşi probleme ca noi toţi. Se simte fragilă, doar ştie cum succesul le-a luat minţile atâtora. Se simte protejată, doar ştie ce-nseamnă toată ziua bună ziua să te sfârtece criticii, mondenii, fanii.

Carla`s Dreams însă ştie prea bine că mărirea misterului este o formă de a crea mai mult succes.

Carla`s Dreams este faţa Contemporanului nostru de pe Facebook şi alte reţele de socializare, care are şi nu are identitate. Într-o lume virtuală în care buletinul chiar nu are valoare, în care poţi coresponda, poţi câştiga bani, poţi iubi, poţi comanda mâncare, cumpăra telefoane, maşini, totul fără identitate precisă, Carla`s Dreams nu are de ce să fie condamnată.

Cu toţii ne dorim să fim Carla`s Dreams.

Să stârnim şi să fim lăsaţi în pace, să greşim şi să putem s-o luăm de la capăt, ca şi cum nimic nu s-a întâmplat. Sigur, este o utopie să crezi asta. Dar este un Carla`s Dreams. „Cine sunt eu?”, ar trebui să ne întrebăm de câte ori vedem Carla`s Dreams. Carla`s Dreams are, încă, maturitatea tuturor industriilor din jurul nostru: star system, PR, publicitate. Creează un Carla`s Dreams în fiecare dintre noi. Ce mişto ar fi să fim ca ei, să rezistăm în timp, să trăim din creaţia noastră, să punem degetul pe rănile celor ca noi.

Carla`s Dreams îi cel mai .... (şmecher) de la noi din cartier. Căci lumea noastră nu-i încă mai mult decât un cartier în care îi sfârtecăm pe ăi care au succes şi în care ei, cum ne văd, ne-ar pupa rece.

https://youtu.be/0eexyzABSj8

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici