Cum s-ar putea schimba banala sticlă de bere în viitor. Una dintre cele mai populare companii de bere din lume propune o idee revoluţionară - FOTO

Producătorul danez de bere Carlsberg a dezvăluit două noi prototipuri reciclabile care ar putea înlocui sticlele existente de bere. Una dintre versiuni are în componenţă şi un ambalaj foarte fin de plastic reciclat, astfel încât conţinutul să nu se scurgă, scrie CNN.

514 afișări
Imaginea articolului Cum s-ar putea schimba banala sticlă de bere în viitor. Una dintre cele mai populare companii de bere din lume propune o idee revoluţionară - FOTO

Cum s-ar putea schimba banala sticlă de bere pe viitor. Idea unui celebru producător al iubitei băuturi alcoolice | FOTO

Pentru Carlsberg, aceasta este o modalitatea de a-şi micşora impactul asupra mediului şi de a oferi consumatorilor o opţiune nouă şi mult mai interesantă, transmite CNN

Aceste tipuri de „sticle” sunt mai benefice pentru mediul înconjurător decât produsele din sticlă sau aluminiu pentru că sunt obţinute în mod sustenabil. De asemenea, materialul are un impact „foarte scăzut în timpul procesului de fabricare”, explică Myriam Shingleton, vice preşedintele departamentului pentru dezvoltare al companiei Carlsberg.

„Energia şi eficienţa tehnologiei pe care o folosim” reduce emisiile de carbon în comparaţie cu alte procese de fabricaţie, adaugă Shingleton.

Carlsberg a început să lucreze la noile tipuri de ambalaj încă din 2015. Totuşi, compania daneză nu este încă pregătită să vândă sticla către consumatori. Unul dintre motive ar fi faptul că producătorul de bere trebuie să se asigure că noul ambalaj nu va modifica gustul băuturii alcoolice. În plus, tipurile de materiale pe care compania ar vrea să le folosească nu sunt deocamdată valabile pe piaţa comercială.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici