- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (30.07.2011, 08:49)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
De ce au fost interzise două reclame cu top modelul Christy Turlington şi Julia Roberts
Două reclame la produse cosmetice în care apăreau top modelul Christy Turlington şi actriţa Julia Roberts au fost interzise în Marea Britanie, de către Advertising Standards Authority (ASA), din cauză că erau prelucrate digital, informează Brand Republic.
3410 afișări

De ce au fost interzise două reclame cu top modelul Christy Turlington şi Julia Roberts
Cele două reclame la produse cosmetice au fost interzise după ce Jo Swinson, parlamentar britanic, a făcut o plângere la ASA din cauză că imaginile era prelucrate digital.
Swinson a înaintat o plângere către ASA în care precizează că reclamele la fondul de ten Teint Miracle de la Lancome şi cel de Maybelline, The Eraser, sunt înşelătoare deoarece fotografiile care ar trebui să ilustreze calităţile produselor au fost prelucrate digital. După ce au efectuat investigaţiile proprii, reprezentanţii ASA au interzis reclamele în forma lor actuală.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Exorcism în practicile poliției columbiene. Escobar se numără printre „victime”
-
Războiul din Ucraina, anul 2, ziua 32. Autorităţile ucrainene îndeamnă locuitorii să evacueze un oraş / Şeful AIEA merge la centrala Zaporojie / Lituania vrea ca Occidentul să impună noi sacţiuni împotriva Rusiei
-
Oficial SUA: Nu există indicii că Rusia a transferat arme nucleare în Belarus
-
HOROSCOP Luni, 27 martie. Patru zodii, predispuse din nou amăgirilor. Iată cursele care li s-au întins
Reprezentanţii L'Oreal au admis că fotografiile pentru reclama la Maybelline, în care apare Christy Turlington, "au fost retuşate digital". Totuşi compania a specificat că, în pofida acestor prelucrări digitale, reclama "ilustra corect rezultatele pe care produsul le-ar putea genera".
În ceea ce priveşte reclama pentru Lancome, în care apărea Julia Roberts, compania a declarat că fotografiile actriţei au fost făcute de Mario Testino, un fotograf foarte apreciat, care a folosit diferite stiluri de ecleraj, tocmai pentru a diminua vizibilitatea imperfecţiunilor vedetei.
Pe de altă parte, reprezentanţii L'Oreal au mai subliniat că în procesul de post-producţie a fotografiilor nu au fost modificate caracteristici direct relaţionate cu produsele şi calitatea lor. Ei au mai spus că imaginea este deosebit de frumoasă datorită faptului că Julia Roberts are o piele sănătoasă şi strălucitoare iar fotografia este "aspiraţională".
Deşi L'Oreal a explicat exact care sunt tehnicile digitale folosite în post-producţie, membrii ASA au spus: "Pe baza dovezilor pe care le-am primit, nu am putut concluziona că imaginea din reclamă ilustra corect efectul pe care l-ar putea avea produsul şi nici că nu este rezultatul unor exagerări obţinute prin tehnici de post-producţie".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.





PROSPORT.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe