- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (20.12.2007, 15:41)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Firmele de cosmetice induc în eroare clienţii prin utilizarea unui limbaj "SF"
Companiile producătoare de cosmetice induc în eroare clienţii în ceea ce priveşte eficacitatea cremelor pentru îngrijiea pielii, prin utilizarea unui limbaj ştiinţific incomprehensibil, potrivit unui raport al unui grup pentru protecţia consumatorilor.
2 afișări
Firmele de cosmetice induc în eroare clienţii prin utilizarea unui limbaj "SF"
Grupul pentru protecţia consumatorilor Which? acuză marile companii de cosmetice, inclusiv L'Oreal şi Garnier, de inducerea în eroare a clienţilor. Clipurile publicitate difuzate pe posturile de televiziune vorbesc despre "pentapeptide", "lipopeptide" şi "acid hialuronic" şi susţin că aceste produse "reactivează celulele de la suprafaţa pielii", conferind epidermei "o strălucire proaspătă".
După ce s-au dat drept consumatori şi au contactat trei companii pentru a primi explicaţii, reprezentanţii Which? au ajuns la concluzia că "dovezile" care vin în sprijinul afirmaţiilor sunt de neînţeles, chiar şi pentru un cercetător ştiinţific.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
"Pentapeptidele, acidul hialuronic şi Omega 3 pot suna impresionant, dar o analiză mai amănunţită a reclamelor la produsele cosmetice glossy şi a afirmaţiilor anumitor companii nu duce la răspunsuri concludente", se indică în raportul Which?, preluat de dailymail.co.uk.
Which? a contactat serviciul pentru clienţi al Olay Regenerist, Garnier Nutritionist Omega Skin şi L'Oreal Derma Genesis şi a cerut lămuriri cu privire la modul concret în care acţionează ingredientele asupra pielii.
Rezultatele au fost arătate unei fundaţii caritabile care promovează ştiinţa pe înţelesul tuturor, Sense About Science. Cercetătorii de la această fundaţie au citit rezultatele şi au declarat că nu au înţeles modul în care pentapeptidele, lipopeptidele şi Omega 3 funcţionează pentru a elimina "semnele înaintării în vârstă" sau pentru "a îmbunătăţi aspectul pielii".
"Scot ştiinţa reală din context astfel încât aceasta devine o «ştiinţă rea»", a declarat profesorul Aarathi Prasad, de la Sense About Science. "Cuvintele sună ademenitor, dar avem de-a face mai degrabă cu SF decât cu ştiinţă reală (...) Cuvintele nu sunt clare", a adăugat acesta. "Ele implică un efect, dar la o analiză mai atentă îşi pierd substanţa", a mai spus acesta.
Un purtător de cuvânt din partea L'Oreal a declarat: "Fiecare ingredient este dezvoltat în mod specific pentru un beneficiu funcţional şi este, adesea, rezultatul a mai mulţi ani de cercetare". "Unele ingrediente sunt dermatologic recunoscute, altele sunt dezvoltate de cercetătorii L'Oreal şi primesc nume care reflectă originea lor moleculară", a adăugat acesta. "Acidul hialuronic este, de fapt, recunoscut de majoritatea dermatologilor drept un ingredient cu mare putere de hidratare, care se găseşte în mod natural în piele şi care contribuie la păstrarea umidităţii în piele", a mai spus acesta.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe