Gala Oscar 2018, cea mai scăzută audienţă din istoria evenimentului / Câţi bani a încasat ABC pe un spot de 30 de secunde

Cea de-a 90-a ediţie a galei Oscar, care a avut loc duminică, la Los Angeles, a înregistrat cea mai slabă audienţă din istoria ceremoniei în SUA, potrivit cifrelor furnizate de compania Nielsen, raportate de postul TV ABC (Disney), care a difuzat evenimentul, transmite Reuters.

1728 afişări

Imaginea articolului Gala Oscar 2018, cea mai scăzută audienţă din istoria evenimentului / Câţi bani a încasat ABC pe un spot de 30 de secunde

Gala Oscar 2018, cea mai scăzută audienţă din istoria evenimentului / Câţi bani a încasat ABC pe un spot de 30 de secunde

Evenimentul, care a durat aproape patru ore, a atras o medie de 26,5 milioane de telespectatori, potrivit Nielsen, o cifră în scădere faţă de 2017, când s-au înregistrat 32,9 milioane de telespectatori. Anterior, cea mai slabă audienţă fusese înregistrată în 2008 - 32 de milioane de telespectatori.

Cifrele nu au inclus vizualizările online şi pe telefoane mobile.

Televiziunea ABC deţine drepturile de difuzare a galei Oscar până în 2028.

Evenimentul de anul acesta a avut un puternic ton social, ca şi în ultimii ani, celebrând activismul, puterea femeilor, însă i-au lipsit momentele şocante, aşa cum s-a întâmplat la ediţia din 2017, când a fost anunţat în mod greşit câştigătorul marelui premiu, cel mai bun film.

Umoristul Jimmy Kimmel, gazdă a evenimentului pentru al doilea an consecutiv, a vorbit în discursul său de introducere despre subiecte sensibile la Hollywood, precum scandalul hărţuirilor sexuale şi inegalităţile de gen, în timp ce câştigătoarea premiul Oscar pentru cel mai bun rol principal feminin, Frances McDormand, a vorbit despre "incluziune" şi o mai mare diversitate. Kimmel a fost, de altfel, lăudat pentru performanţa sa la gala de anul acesta.

În ceea ce priveşte publicitatea, ABC a vândut tot spaţiul dedicat ceremoniei şi a încasat, în medie 2,6 milioane de dolari pe spotul de 30 de secunde, potrivit unor surse apropiate televiziunii. Cifra a fost în creştere faţă de 2017, când ABC a încasat 1,91 de milioane de dolari pe 30 de secunde, cu venituri totale de 128 de milioane de dolari, potrivit companiei Kantar Media.

Gala Grammy 2018, din ianuarie, a avut o audienţă de 26,1 milioane de telespectatori, reprezentând cea mai mică audienţă a evenimentului începând din 2006. Gala Ligii profesioniste de fotbal american - Super Bowl - a avut şi ea audienţe în scădere faţă de 2017, cu 7%, la 103,4 milioane de telespectatori.

Lungmetrajul "The Shape of Water", de Guillermo del Toro, a fost, cu patru trofee, marele câştigător la cea de-a 90-a ediţie a galei Academiei de film americane, care a avut loc duminică noapte, la Dolby Theatre din Los Angeles. Producţia, care obţinuse cele mai multe nominalizări, 13, a primit premiile pentru cel mai bun film, cel mai bun regizor, cea mai bună coloană sonoră şi cea mai bună regie artistică.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
OSCAR ,
AUDIENŢĂ ,
ABC
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.