Generaţiile Z şi Y, singurele din istorie care, deşi mai tinere, trebuie să-i înveţe pe cei vârstnici

Generaţiile Z şi Y (Millennials) sunt singurele generaţii din istoria lumii care, deşi sunt mai tinere, au oportunitatea să-i înveţe pe cei mai vârstnici, este de părere Mihaela Perianu, managing partner în cadrul firmei cu activităţi în domeniul resurselor umane AIMS România.

3482 afișări
Imaginea articolului Generaţiile Z şi Y, singurele din istorie care, deşi mai tinere, trebuie să-i înveţe pe cei vârstnici

Generaţiile Z şi Y, singurele din istorie care,deşi mai tinere, trebuie să-i înveţe pe cei vârstnici

Generaţia Z include tinerii care abia intră pe piaţa muncii, iar din generaţia Millennials fac parte cei cu vârste de până în 29 de ani.

„Cei din generaţia X (cei care au vârste cuprinse între 35 şi aproape 50 de ani - n. red.) au în spate două generaţii complet diferite. Generaţiile Z şi Y sunt singurele generaţii din istoria lumii care, deşi sunt mai tinere, au oportunitatea, dar şi obligaţia să-i înveţe pe cei mai vârstnici. În toate companiile trebuie să existe aceşti tineri, ei pot crea un business şi o perspectivă care este mult mai adaptată la prezent“, a declarat Mihaela Perianu, managing partner în cadrul firmei cu activităţi în domeniul resurselor umane AIMS România..

În acest moment, cele două generaţii sunt cele mai conectate la noile tehnologii, dar au şi o deschidere mai mare faţă de noile instrumente prin care pot fi asamblate afacerile. „Generaţiile următoare nu au această capacitate de adaptare la nou, credem că aşa cum am construit noi lumea este bine. Noi pregătim generaţiile de tineri pentru nişte meserii despre care nu ştim nimic, nu ştim ce meserii vor fi în viitor“, a mai spus Mihaela Perianu

Din acest motiv, specialiştii în HR consideră că orice companie din România trebuie să aibă în structurile sale angajaţi din generaţia Z, tinerii care abia intră pe piaţa muncii, dar şi din generaţia Millennials (cei cu vârste de până în 29 de ani) pentru că aduc o perspectivă mult mai apropiată de realitate datorită conexiunii pe care o au cu noile tehnologii.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici