- Home
- Life-Inedit
- NEW YORK, (15.01.2013, 19:11)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Justin Bieber susţine cardurile prepaid în rândul adolescenţilor americani
Justin Bieber s-a implicat recent în lumea serviciilor financiare, susţinând cardurile de debit prepaid, dar întrebarea este dacă va reuşi acolo unde alţii au dat greş, adică să le facă atractive în rândul adolescenţilor americani, relatează MarketWatch.
444 afișări
Justin Bieber (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)
Companiile financiare au dat multă atenţie în ultimii ani cardurilor de debit prepaid, prezentându-le drept un instrument al părinţilor de a ţine cheltuielile copiilor sub control şi de a-i învăţa să-şi administreze banii.
În 2010, American Express a introdus programul de carduri prepaid PASS şi s-a asociat cu site-ul iVillage, popular în rândul femeilor, pentru a se promova.
Mai recent, programul prepaid MyPlash susţinut de MasterCard a sponsorizat o echipă de supercros pentru a răspândi mesajul "responsabilitatea financiară este întotdeauna o propunere câştigătoare".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Războiul din Ucraina, ziua 793. Moscova avertizează că va reacţiona dacă activele ruseşti îngheţate vor fi confiscate / Grecia nu va trimite sisteme Patriot în Ucraina
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
Cardul SpendSmart susţinut de Bieber este emis de compania BillMyParents din San Diego, care mizează pe popularitatea cântăreţului pentru atragerea clienţilor. Bieber a vândut 15 milioane de albume şi are 30 de milioane de susţinători pe Twitter.
Toate aceste programe se bazează pe aceeaşi idee, şi anume că adolescenţii americani cheltuiesc peste 200 de miliarde de dolari anual, potrivit companiei de analiză a pieţei EPM Communications, iar majoritatea părinţilor vor să aibă control asupra cumpărăturilor acestora.
Un card prepaid poate limita cheltuielile copiilor la suma cu care este alimentat acesta. În plus, părinţii pot urmări pe ce sunt cheltuiţi banii.
Instituţiile financiare au la rândul lor interesul să promoveze cardurile prepaid, întrucât legislaţia federală recentă limitează comisioanele aplicate cardurilor tradiţionale, dar nu şi cardurilor prepaid.
Acest tip de carduri nu au atras deocamdată un interes prea mare, unul dintre motive fiind, posibil, faptul că adolescenţii nu vor ca mama şi tata să afle cum îşi cheltuiesc alocaţiile.
Pe de altă parte, părinţii ar putea fi reticenţi la cheltuielile asociate cardurilor prepaid, de la comisioanele lunare de administrare şi până la comisioanele de debitare de la ATM-uri.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe