Kiss îşi ia adio de la turneele live, devenind prima trupă americană care se transformă în avataruri digitale virtuale

  • Trupa emblematică de rock Kiss devine pionieră în utilizarea avatarurilor digitale pentru o prezenţă virtuală nemuritoare, după încheierea turneului lor de adio.
  • Tehnologia de vârf, inclusiv avatarurile create de Industrial Light & Magic, oferă noi posibilităţi pentru moştenirea trupei şi pentru spectacole globale.
770 afișări
Imaginea articolului Kiss îşi ia adio de la turneele live, devenind prima trupă americană care se transformă în avataruri digitale virtuale

Sursa foto: facebook.com/KISS

Kiss spune adio turneelor live şi devine prima trupă americană care devine virtuală sub forma avatarurilor digitale. După 50 de ani de Kiss, trupa este interesată de o formă de nemurire digitală, informează ABC News.

Sâmbătă seară, Kiss a încheiat ultima reprezentaţie a turneului de adio ”The End of the Road” la faimosul Madison Square Garden din New York City. Dar, aşa cum fanii dedicaţi cu siguranţă ştiu - trupa nu se va retrage.

În timpul bisului, actuala componenţă a trupei - fondatorii Paul Stanley şi Gene Simmons, precum şi chitaristul Tommy Thayer şi toboşarul Eric Singer - au părăsit scena pentru a dezvălui avatarurile lor digitale. După transformare, Kiss-ul virtual a început o interpretare a piesei ”God Gave Rock and Roll to You”.

Tehnologia de ultimă oră a fost folosită pentru a prezenta un nou capitol al trupei de rock: după 50 de ani de Kiss, trupa este acum interesată de o formă de nemurire digitală.

Avatarurile au fost create de compania de efecte speciale a lui George Lucas, Industrial Light & Magic, în colaborare cu Pophouse Entertainment Group, ultima fiind cofondată de Björn Ulvaeus de la ABBA. Cele două companii au colaborat recent pentru spectacolul ”ABBA Voyage” de la Londra, în care fanii puteau participa la un concert complet al trupei suedeze, interpretat de avatarurile lor digitale.

Per Sundin, CEO al Pophouse Entertainment, spune că această nouă tehnologie permite trupei Kiss să-şi continue moştenirea pentru ”eternitate”. El spune că trupa nu a fost pe scenă în timpul interpretării virtuale pentru că ”asta e cheia” acestei tehnologii orientate spre viitor. ”Kiss ar putea susţine un concert în trei oraşe în aceeaşi noapte pe trei continente diferite. Cam asta se poate face cu această tehnologie”.

Pentru a-şi crea avatarurile digitale, care sunt înfăţişate ca o versiune de super-eroi a trupei, Kiss a interpretat în costume de captare a mişcării.

Experimentarea cu acest tip de tehnologie a devenit din ce în ce mai obişnuită în anumite sectoare ale industriei muzicale. În octombrie, starul K-pop, Mark Tuan, s-a asociat cu Soul Machines pentru a crea un ”geamăn digital” autonom numit ”Digital Mark”. Astfel, Tuan a devenit primul artist care îşi asociază chipul cu integrarea GPT a OpenAI, o tehnologie de inteligenţă artificială care permite fanilor să interacţioneze în conversaţii individuale cu avatarul lui Tuan.

Aespa, grupul de fete K-pop, susţine frecvent concerte alături de avatarurile lor digitale - cvartetul este conceput să fie văzut ca un octet cu gemenii digitali. Un alt grup de fete, Eternity, este format în întregime din personaje virtuale - fără a fi necesari oameni.

”Ceea ce am realizat a fost uimitor, dar nu este destul. Trupa merită să trăiască mai departe, pentru că trupa este mai mare decât suntem noi”, a spus liderul Kiss, Paul Stanley, într-un interviu. ”Este palpitant pentru noi să facem următorul pas şi să vedem Kiss-ul imortalizat.”

”Putem fi mereu tineri şi iconici în locuri pe care nu le-am visat niciodată”, a adăugat basistul Kiss, Gene Simmons. ”Tehnologia îl va face pe Paul să sară mai sus decât a făcut-o vreodată.”

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici