- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (03.11.2008, 15:38)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
O cafea gratis pentru americanii care vor vota pe 4 noiembrie
Starbucks va oferi gratuit o cafea la filtru, ca stimulent de activare a electoratului, tuturor celor care vor vota pe 4 noiembrie, campanie anunţată printr-un spot de 60 de secunde în cadrul emisiunii "Saturday Night Live", informează site-ul Media Post.
14 afișări

O cafea gratis pentru americanii care vor vota pe 4 noiembrie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Sistemul de bonificaţie a votului oferit de Starbucks nu necesită vreo dovadă efectivă a faptului că alegătorii au votat, funcţionând conform unui "cod al onoarei", a anunţat purtătorul de cuvânt al companiei, Lily Gluzberg. Se pare că autorul originalei idei este Bill McDougle, care a trimis propunerea companiei prin e-mail, la începutul lunii octombrie, răspunzând rubricii "My Starbucks Idea". Acesta a declarat că nu credea că sugestia lui are şanse să fie implementată dar a decis să o trimită pentru că i s-a părut o formulă bună de a stimula oamenii să participe la vot.
ULTIMELE ȘTIRI
-
UNTOLD ajunge în Dubai/ Edy Chereji: La festival vor fi prezenți peste 200 de artiști
-
Un film despre războiul dintre A.I. şi oameni va apărea în cinematografe, pe 29 septembrie 2023
-
(P) Ce califică Centrul FIV SANADOR drept alegerea ideală pentru tratarea infertilităţii
-
George R.R. Martin îl dă în judecată pe ChatGPT pentru că i-a furat textele din romanul ,,Cântec de gheaţă şi foc" (aka Game of Thrones)
În cursul zilei de sâmbătă, 1 noiembrie, McDougle a fost anunţat prin intermediul unui e-mail că ideea sa "cafea gratis de la Starbucks pentru cei care au votat" se va concretiza pentru a fost primită cu entuziasm de internauţii de pe site.
Campania a fost promovată printr-un spot de 60 de secunde, difuzat în cursul emisiunii "Saturday Night Live", dar cel mai important beneficiu de imagine pentru companie va fi că va genera "word of mouth".
Spotul comercial este o execuţie simplă care începe cu întrebarea "Ce s-ar întâmpla dacă tuturor ne-ar păsa atât de mult încât să votăm?" şi se încheie cu "Tu şi Starbucks. Este vorba despre mai mult decât cafea".
În cadrul conferinţei despre leadership organizate de Starbucks recent în New Orleans, echipa de management a companiei s-a angajat să iniţieze politici în beneficiul comunităţii prin practici de comerţ etice, respectarea principiilor ecologice şi implicare activă în viaţa comunităţii. Oferta lansată de Starbucks reprezintă extensia practică a promisiunii companiei şi este popularizată pe forumul online al companiei.



Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.


CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe