- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (01.04.2009, 13:35)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ProSport lansează campania "Ştim ce înseamnă să fii suporter! "
Cotidianul sportiv ProSport lansează, din 1 aprilie, o campanie de imagine cu mesajul "Ştim ce înseamnă să fii suporter!", care se va desfăşura pe posturile de televiziune, în print şi online şi care a fost realizată de compania Arsenoaie & Mătăşel, informează un comunicat.
12 afișări
"Am încercat să dramatizăm unul dintre avantajele de produs pe care le are ProSport - existenţa ediţiilor regionale -, dar să facem acest lucru într-un mod cât mai relevant pentru consumator. Şi în cazul nostru, consumatorii sunt suporteri, aşa că am decis să empatizăm cu suporterii şi să demonstrăm că îi înţelegem cu fiecare act de comunicare. Am început să facem acest lucru cu Ziua Brichetei şi vom continua cu fiecare manifestare marca ProSport. Ceea ce propunem noi este mai mult decât o platformă de comunicare, este o abordare care se va regăsi în fiecare vector al mărcii ProSport", a declarat Răzvan Mătăşel, General Manager Arsenoaiei & Mătăşel.
Pasiunea de suporter este ilustrată prin două execuţii TV: un spot pro Steaua, în care apare primul câine stelist (care merge şi cântă Scooter), şi un spot anti Steaua (în care tatăl îşi învaţă copilul că Steaua este interzisă chiar şi în colinde).
"Am pornit în cele două execuţii de la râca de suporter. Este greu să vorbim de suporteri generici. Pasionaţii de sport ţin cu o echipă sau alta şi fac glume, se şicanează reciproc. Acest lucru l-am dramatizat în cele două spoturi", a declarat Emilian Arsenoaie, Creative Director Arsenoaiei & Mătăşel.
Campania rulează în perioada 1 aprilie - 14 iunie şi va continua să fie susţinută de fiecare acţiune ProSport.
"Am apreciat la cele două spoturi faptul că transmit un mesaj care este confirmat şi susţinut de produs şi faptul că sunt memorabile. Rolul acestei campanii este de a transmite un mesaj clar şi să atragă atenţia, să trezească interesul faţă de ProSport. Mai departe, cititorii vor alege ProSport în măsura în care se regăsesc în conţinut şi vom demonstra că înţelegem şi suntem alături de ei la cele mai importante evenimente din sport", a declarat Cosmina Noaghea, director publishing PubliMedia International.
Pe lângă spoturile TV, vor exista machete şi bannere online. Pentru versiunea online, site-ul ProSport va fi colorat în culorile echipei favorite pentru fiecare utilizator care declară care este echipa sa de suflet.
ProSport a fost lansat de MediaPro în iulie 1997, a fost vândut grupului de presa Ringier România în ianuarie 2003 şi a reintrat în portofoliul companiei de publishing a MediaPro, în ianuarie 2008.
ProSport este primul cotidian full color din presa românească, primul ziar cu spot TV, primul cotidian din România care avut un tiraj de peste 100.000 exemplare, primul ziar din România care a introdus conceptul de ziar vizual şi cel mai vândut ziar de sport din România în perioada 1998 - 2008, conform BRAT (o medie de 66.780 exemplare/ediţie).
PubliMedia International, compania de publishing a MediaPro, este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piaţa din România. Având un portofoliu bogat de publicaţii (7 ziare, 6 reviste), PubliMedia International acoperă în prezent toate segmentele importante de piaţă (presă de business, presă pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber şi presă locală).
PubliMedia International ocupa poziţii de top pe segmentele presei de business (Ziarul Financiar, Business Magazin), a cotidianelor de sport (ProSport), a ziarelor naţionale de calitate (Gândul), a revistelor pentru femei (Ce se întâmplă doctore!, The ONE), a revistelor de interes special (ProMotor), a ghidurilor (ProTV Magazin, Time Out) şi a ziarelor locale (Clujeanul, Hunedoareanul, Bihoreanul, Ieşeanul).
Compania deţine brandul de referinţă al presei de business (Ziarul Financiar), cel mai citit ghid tv din România (ProTV Magazin), cea mai citită revista glossy pentru femei (Ce se întâmplă doctore?), publicaţia de business cu cel mai elevat public (Business Magazin), cel mai complex ghid de timp liber (Time Out), dar şi cea mai importantă reţea de ziare locale (Clujeanul, Hunedoreanul, Bihoreanul şi Ieşeanul).
PubliMedia International şi-a mărit semnificativ cifra de afaceri de la an la an. Compania a făcut noi achiziţii şi şi-a dezvoltat cu succes brandurile pe care le deţine, demonstrând astfel o capacitate ridicată de a genera conţinut editorial, de a-şi forma echipe de profesionişti şi de a-şi marketa produsele.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cât câștigă magnații din spatele „celor 7 magnifici” – Apple, Tesla, Microsoft, Meta, Amazon, Alphabet și Nvidia? Zuckerberg are un salariu simbolic de 1 dolar
-
Polonia va cheltui 2 miliarde de lire sterline pentru a face graniţa estică de netrecut
-
Urmează o nouă furtună financiară. Warren Buffett a pus deoparte aproape 200 de mld. de dolari
-
Poliţia italiană a sechestrat 134 de maşini Fiat fabricate în Maroc din cauza unui steag
Citește pe alephnews.ro: Benny Gantz îi dă un ultimatum lui Netanyahu: „Cabinetul de război trebuie să formuleze un plan de război până pe 8 iunie – sau ne vom retrage din guvern”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Președinta Georgiei a respins prin veto „Legea rusă” votată de Parlament, care a scos mii de oameni în stradă: „E un obstacol în parcursul nostru european”
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Locul superb aflat la câteva minute de Braşov, dar care nu este o staţiune de pe Valea Prahovei. Preţurile sunt aproape cu jumătate mai mici decât la cazările din Sinaia sau Predeal
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Halep și-a luat casă la Dubai de peste un milion de euro! Iubitul de 57 de ani a contribuit
PROSPORT.RO
Babs, apariție răvășitoare pe un iaht din Dubai. Fosta iubită a lui Dorian Popa i-a lăsat pe fani cu gura căscată
CANCAN.RO
AMENDĂ în valoare de 1.725 lei pentru toți șoferii români care nu au acest act banal în mașinile lor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 09:39
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 816. Zelenski: „Partenerii noştri se tem că Rusia va pierde acest război” / Ucraina acuză şeful FSB-ului rus şi oficialii de top pentru violenţele din timpul EuroMaidanului
-
astăzi, 09:34
Polonia va cheltui 2 miliarde de lire sterline pentru a face graniţa estică de netrecut