ProSport lansează campania "Ştim ce înseamnă să fii suporter! "

Cotidianul sportiv ProSport lansează, din 1 aprilie, o campanie de imagine cu mesajul "Ştim ce înseamnă să fii suporter!", care se va desfăşura pe posturile de televiziune, în print şi online şi care a fost realizată de compania Arsenoaie & Mătăşel, informează un comunicat.

12 afișări

"Am încercat să dramatizăm unul dintre avantajele de produs pe care le are ProSport - existenţa ediţiilor regionale -, dar să facem acest lucru într-un mod cât mai relevant pentru consumator. Şi în cazul nostru, consumatorii sunt suporteri, aşa că am decis să empatizăm cu suporterii şi să demonstrăm că îi înţelegem cu fiecare act de comunicare. Am început să facem acest lucru cu Ziua Brichetei şi vom continua cu fiecare manifestare marca ProSport. Ceea ce propunem noi este mai mult decât o platformă de comunicare, este o abordare care se va regăsi în fiecare vector al mărcii ProSport", a declarat Răzvan Mătăşel, General Manager Arsenoaiei & Mătăşel.

Pasiunea de suporter este ilustrată prin două execuţii TV: un spot pro Steaua, în care apare primul câine stelist (care merge şi cântă Scooter), şi un spot anti Steaua (în care tatăl îşi învaţă copilul că Steaua este interzisă chiar şi în colinde).

"Am pornit în cele două execuţii de la râca de suporter. Este greu să vorbim de suporteri generici. Pasionaţii de sport ţin cu o echipă sau alta şi fac glume, se şicanează reciproc. Acest lucru l-am dramatizat în cele două spoturi", a declarat Emilian Arsenoaie, Creative Director Arsenoaiei & Mătăşel.

Campania rulează în perioada 1 aprilie - 14 iunie şi va continua să fie susţinută de fiecare acţiune ProSport.

"Am apreciat la cele două spoturi faptul că transmit un mesaj care este confirmat şi susţinut de produs şi faptul că sunt memorabile. Rolul acestei campanii este de a transmite un mesaj clar şi să atragă atenţia, să trezească interesul faţă de ProSport. Mai departe, cititorii vor alege ProSport în măsura în care se regăsesc în conţinut şi vom demonstra că înţelegem şi suntem alături de ei la cele mai importante evenimente din sport", a declarat Cosmina Noaghea, director publishing PubliMedia International.

Pe lângă spoturile TV, vor exista machete şi bannere online. Pentru versiunea online, site-ul ProSport va fi colorat în culorile echipei favorite pentru fiecare utilizator care declară care este echipa sa de suflet.

ProSport a fost lansat de MediaPro în iulie 1997, a fost vândut grupului de presa Ringier România în ianuarie 2003 şi a reintrat în portofoliul companiei de publishing a MediaPro, în ianuarie 2008.

ProSport este primul cotidian full color din presa românească, primul ziar cu spot TV, primul cotidian din România care avut un tiraj de peste 100.000 exemplare, primul ziar din România care a introdus conceptul de ziar vizual şi cel mai vândut ziar de sport din România în perioada 1998 - 2008, conform BRAT (o medie de 66.780 exemplare/ediţie).

PubliMedia International, compania de publishing a MediaPro, este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piaţa din România. Având un portofoliu bogat de publicaţii (7 ziare, 6 reviste), PubliMedia International acoperă în prezent toate segmentele importante de piaţă (presă de business, presă pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber şi presă locală).

PubliMedia International ocupa poziţii de top pe segmentele presei de business (Ziarul Financiar, Business Magazin), a cotidianelor de sport (ProSport), a ziarelor naţionale de calitate (Gândul), a revistelor pentru femei (Ce se întâmplă doctore!, The ONE), a revistelor de interes special (ProMotor), a ghidurilor (ProTV Magazin, Time Out) şi a ziarelor locale (Clujeanul, Hunedoareanul, Bihoreanul, Ieşeanul).

Compania deţine brandul de referinţă al presei de business (Ziarul Financiar), cel mai citit ghid tv din România (ProTV Magazin), cea mai citită revista glossy pentru femei (Ce se întâmplă doctore?), publicaţia de business cu cel mai elevat public (Business Magazin), cel mai complex ghid de timp liber (Time Out), dar şi cea mai importantă reţea de ziare locale (Clujeanul, Hunedoreanul, Bihoreanul şi Ieşeanul).

PubliMedia International şi-a mărit semnificativ cifra de afaceri de la an la an. Compania a făcut noi achiziţii şi şi-a dezvoltat cu succes brandurile pe care le deţine, demonstrând astfel o capacitate ridicată de a genera conţinut editorial, de a-şi forma echipe de profesionişti şi de a-şi marketa produsele.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici