Rihanna, prima persoană de culoare care devine imaginea oficială a casei Dior

Cântăreaţa Rihanna a devenit prima persoană de culoare din lume care a fost desemnată imaginea oficială a unei campanii publicitare a casei de modă Dior, informează site-ul revistei People.

271 afișări
Imaginea articolului Rihanna, prima persoană de culoare care devine imaginea oficială a casei Dior

Rihanna, prima persoană de culoare care devine imaginea oficială a casei Dior (Imagine: AP/Mediafax Foto)

Artista, originară din Barbados, a reprezentat deja "muza" mai multor designeri celebri din industria modei, însă prin această colaborare, ea şi-a adăugat numele pe lista unor femei celebre, precum Natalie Portman şi Jennifer Lawrence, care au fost desemnate imaginea oficială a casei Dior, devenind astfel prima persoană de culoare din lume care va îndeplini acest rol.

Potrivit Women's Wear Daily, cântăreaţa Rihanna va fi protagonista celei de-a patra serii de reclame din campania "Secret Garden" a casei Dior.

Fotografiile şi videoclipurile din această campanie, realizate de Steven Klein, la Versailles, vor fi lansate în primăvara acestui an.

Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc în topul Billboard a fost piesa "S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: "Umbrella", "Take a Bow" şi "Disturbia". Înainte de "Loud", din 2010, cântăreaţa a lansat albumul "Rated R", în noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt "Talk That Talk" (2011) şi "Unapologetic" (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 150 de milioane de exemplare la nivel mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu opt premii Grammy.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici