SĂRBĂTORILE DE IARNĂ. Crăciunul, celebrat de Google printr-un mod inedit. Compania a început numărătoarea inversă cu un doodle de sezon: "December global festivities"

Mai este o săptămână până la Crăciun, aşa că Google a decis să celebreze momentul printr-un doodle de sezon, "December global festivities".

2308 afişări
Imaginea articolului SĂRBĂTORILE DE IARNĂ. Crăciunul, celebrat de Google printr-un mod inedit. Compania a început numărătoarea inversă cu un doodle de sezon: "December global festivities"

Crăciunul, celebrat de Google printr-un mod inedit. Compania a început numărătoarea inversă până la Crăciun cu un doodle de sezon: "December global festivities"

Google a început numărătoarea inversă până la Crăciun în stilul caracteristic, printr-un logo special, un Google Doodle.

Festivităţile globale din decembrie înseamnă călătorii în familie, iar Google marchează sezonul cu o nouă serie de Doodle despre o familie de pinguini care călătoreşte spre sud.

Doi pinguini sunt "încântaţi să-şi petreacă sărbătorile de iarnă cu rudele lor care trăiesc în ţările calde", un tucan şi un papagal, potrivit Google. Primul episod din seria festivităţilor globale din decembrie, publicat astăzi, arată că pinguinii fac planuri cu rudele lor din sud şi îşi împachetează hainele pentru o vacanţă tropicală.

 

 

Google îşi modifică ocazional logoul pentru a marca diferite evenimente speciale sau pentru a omagia personalităţi ale culturii universale.

Primul "doodle" - o reprezentare ocazională a logoului Google afişată pe prima pagină a motorului de căutare - a apărut în 1998, când fondatorii Google Larry Page şi Sergey Brin au participat la festivalul Burning Man din deşertul Nevada şi au pus emblema evenimentului în spatele logoului Google pentru a anunţa utilizatorii că vor fi plecaţi în acea perioadă. De atunci au fost create peste 1.000 de "doodle"-uri pentru paginile de start ale Google din întreaga lume.

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici