Şeful Tinder: pandemia a schimbat modul în care oamenii îşi dau întâlnire online

  • Izbucnirea pandemiei şi limitările de circulaţie au avut efecte mixte asupra platformelor de întâlniri online
146 afişări
Imaginea articolului Şeful Tinder: pandemia a schimbat modul în care oamenii îşi dau întâlnire online

Şeful Tinder: pandemia a schimbat modul în care oamenii îşi dau întâlnire online

Coronavirusul a avut un efect „dramatic” asupra modului în care oamenii folosesc aplicaţia de întâlnire Tinder, a declarat Elie Seidman, CEO-ul companiei, pentru BBC News.
 
Izbucnirea pandemiei şi limitările de circulaţie au avut efecte mixte asupra platformelor de întâlniri online.
 
Pe de o parte, implicarea utilizatorilor este în creştere, o tendinţă pe care au raportat-o şi alte aplicaţii. Utilizatorii Tinder au efecturat 3 miliarde de swip-uri duminică 29 martie, cel mai mare număr înregistrat de aplicaţie într-o singură zi. În Marea Britanie, conversaţiile zilnice au crescut cu 12% între mijlocul lunii februarie şi sfârşitul lunii martie.
 
A fost o schimbare dramatică a valorilor de comportament care sunt în mod normal stabile, spune Seidman.
 
Cu toate acestea, impactul economic al blocajului înseamnă că oamenii au mai puţini bani de cheltuit.
 
Aceasta nu este o veste atât de bună pentru Tinder, care este gratuită, dar se bazează pe abonamente premium pentru venituri.
 
Tinder a fost descărcat de peste 340 de milioane de ori de la lansarea sa, în 2012. Dar marea majoritate a veniturilor sale provin de la doar 6 milioane de abonaţi care plătesc serviciul „gold”.
 
Alte platforme care oferă înregistrare gratuită au observat tendinţe similare în timpul perioadei de blocaj.
 
„Am observat o creştere a activităţii”, spune Charlie Lester, expert pentru platforma The Inner Circle. Numărul perechilor a crescut cu 15%, iar numărul de mesaje trimise a crescut cu 10%, dar dorinţa de a plăti este mai redusă, spune Lester.
 
Siedman spune că impactul economic al crizei va putea fi măsurat după două sau trei trimestre financiare.
 
Cealaltă problemă care se va clarifica în timp este dacă popularitatea întâlnirilor virtuale, prin apel video, va mai fi atât de populară după ce întâlnirile fizice vor deveni posibile.
 
Platforme precum eHarmony, OKCupid şi Match au raportat o creştere importantă a întâlnirilor video.
 
Tinder intenţionează să demareze propria funcţie de întâlnire video în iunie, spune Seidman.
 
Modificările întâlnirilor amoroase aduse de coronavirus nu au făcut decât să accelereze o schimbare de generaţie pe care compania o înregistra deja în grupurile focus, a adăugat Seidman.
 
Tinerii de 18 ani care s-au alăturat aplicaţiei acum, spre deosebire de predecesorii lor, au crescut conectaţi în social media şi văd acea lume virtuală ca fiind ceva destul de firesc, explică el.
 
Pentru această generaţie, întâlnirile online nu se referă doar la stabilirea unei întâlniri în realitate, ci vor avea şi experienţe online depline.
 
Din acest motiv, compania a lucrat pentru a face din Tinder mai puţin un loc unde să organizeze întâlniri offline şi mai mult un loc unde oamenii pot cunoaşte alţi oameni online, prin intermediul unor spaţii virtuale şi evenimente live, precum Swipe Nights.
 
Seidman rezumă crezul noii culturi a utilizatorilor Tinder: „Viaţa ta digitală este la fel de importantă ca viaţa ta socială în lumea fizică.”

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici