Seria Netflix „The Goop Lab”, cu Gwyneth Paltrow, impulsionează o afacere de „sex pentru o persoană”

Seria ”The Goop Lab”, cu Gwyneth Paltrow, de la Netflix, impulsionează o afacere de ”sex pentru o persoană” care oferă dispozitive şi ateliere de autosatisfacere, arată Foxbusiness.

3270 afişări
Imaginea articolului Seria Netflix „The Goop Lab”, cu Gwyneth Paltrow, impulsionează o afacere de „sex pentru o persoană”

Sursa: Profimedia Images

Creatoarea companiei “Sex for One”(Sex pentru o persoană), Betty Dodson, şi partenera de afaceri a acesteia, Carlin Ross, sunt plătite pentru a le învăţa pe femei cum să îşi trăiască sexualitatea în cea mai bună formă, ajutându-le să îşi acceseze dimensiunea senzuală şi să capete o mai bună înţelegere a propriei anatomii.

“Vedem o creştere serioasă”, spune Ross, care a fost avocată înainte să opteze pentru educaţia sexuală.

Tehnicile de autosatisfacere incluse în atelierul lor la care pentru a participa la o sesiune plăteşti 1.000 de dolari, Bodysex, sunt prezentate în cel de-al treilea episod al seriei “The Goop Lab”, cu Gwyneth Paltrow. Punctul culminant al episodului constă în demonstrarea unui orgasm. Imediat după difuzarea episodului, compania celor două femei a vândut dispozitive sexuale în valoare de 25.000 de dolari. Ross spune că nu au reuşesc să mai ţină pasul cu cererea dispozitivelor care costă 150 de dolari fiecare şi abia apucă să refacă stocul.

“Nu m-am gândit niciodată că Bodysex o să ajungă cu Gwyneth Paltrow pe Netflix", spune Ross, care a primit propuneri de afaceri din toată lumea după difuzarea episodului.

“Când Netflix a acceptat montajul care prezintă vulva, nu mi-a venit să cred că se întâmplă”, a mărturisit Ross, vorbind despre imaginile care surprind în prim-plan detalii ale anatomiei feminine în episodul dedicat afacerii ei.

Paltrow s-a confruntat cu unele controverse în trecut, compania sa, Goop fiind acuzată de mai multe recomandări discutabile pentru sănătatea femeii. Compania actriţei a evitat un proces şi a obţinut o înţelegere prin care a plătit 125.000 de dolari pentru reclame înşelătoare, după ce i s-a reproşat că a încurajat femeile să îşi introducă ouă de jad în vagin pentru echilibru hormonal. De curând, Goop a ajuns în atenţia presei după ce a lansat o lumânare aromată cu numele "Miroase ca vaginul meu".

Fiecare episod din "The Goop Lab" începe cu anunţul "următoarea serie are scopul de a distra şi de a informa, nu de a oferi sfaturi medicale”.

Dodson are 90 de ani şi este activă în domeniul educaţiei sexuale din anii '60 când a lansat un program concentrat asupra plăcerii femeii, The Betty Dodson Method. Un studiu din 2008 a predat metoda sa pentru 500 de femei care sufereau de disfuncţii cronice care le împiedicau să ajungă la orgasm şi reuşita a fost de 93%, arată Fox.

Ross şi Dodson lucrează împreună din 2006. Cele două au elaborat atelierele Bodysex pentru afacerea lor care obţine 70% din venituri din vânzarea dispozitivelor. În medie, participantele la atelierele organizate la New York ajung să cheltuie aproximativ 5.000 de dolari pentru a învăţa tehnicile prezentate de cele două.

Plăcerea ca domeniu ce ţine de wellness a făcut să fie acceptate mai uşor jucăriile sexuale. Vibratoarele şi alte produse stimulatoare au ajuns să fie vândute în reţele de farmacii precum Duane Reade sau Walgreens ori Urban Outfitters, nu doar în sex shop-uri. Dame, una dintre companiile care vând vibratoare, foloseşte chiar lozinca #PleasureIsHealth (#PlăcereaEsănătate). Iar femeile nu sunt singurele cumpărătoare, spune Ross: ”Aşa mulţi bărbaţi ne scriu, dorind să rezerve un loc la atelier pentru partenerele lor”, spune aceasta.

”The Goop Lab” este un serial cu Gwyneth Paltrow în şase episoade, care explorează tehnici de wellness, de la substanţe psihedelice, terapie cu frig, plăcere feminină, tratamente anti-îmbătrânire, vindecare cu energii şi parapsihologie.

Gwyneth Paltrow, desemnată în 2013 cea mai frumoasă femeie din lume de revista People, a devenit cunoscută în cinematografie cu rolul din thrillerul "Seven", în 1995, în care a jucat alături de Brad Pitt. După premiul Oscar pentru cea mai bună actriţă în rol secundar ("Shakespeare îndrăgostit", 1999) şi căsătoria cu Chris Martin, solistul trupei Coldplay, în 2003, Gwyneth Paltrow s-a îndepărtat de platourile de filmare, concentrându-se pe lansarea de cărţi şi reţete gastronomice şi pe apariţii în emisiuni de televiziune. Paltrow este şi creatoarea site-ului de lifestyle Goop. Rolul Pepper Potts din franciza "Iron Man", lansată în 2008, a readus-o pe actriţă în prim-planul cinematografiei mondiale.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici