Sistem, Hi-Q, Viţa de Vie, The Amsterdams şi Interzis au adoptat câte un ONG

Trupele Sistem, Hi-Q, Viţa de Vie, The Amsterdams şi Interzis au adoptat câte un ONG, ca urmare a apelului lansat prin proiectul "Adoptă un ONG", iniţiat pentru a creşte vizibilitatea sectorului non-profit din România.

75 afișări
Imaginea articolului Sistem, Hi-Q, Viţa de Vie, The Amsterdams şi Interzis au adoptat câte un ONG

Sistem, Hi-Q, Viţa de Vie, The Amsterdams şi Interzis au adoptat câte un ONG (Imagine: Cătălina Filip/Mediafax Foto)

Cele cinci trupe şi-au ales câte un ONG în misiunea căruia cred şi pe care urmează să îl promoveze în concertele pe care le vor susţine.

Prima trupă care s-a alăturat acestei iniţiative a fost Sistem, care a ales să susţină cauza organizaţiei WWF - World Wide Fund for Nature (Fondul Mondial pentru Natură), a cărei misiune este conservarea naturii.

Hi-Q a adoptat Fundaţia Special Olympics din România, organizaţie cu care a mai colaborat, susţinând concerte în interesul acesteia la diferite evenimente. Fundaţia Special Olympics din România dezvoltă programe pentru integrarea socială prin sport a persoanelor cu nevoi speciale.

Viţa de Vie a adoptat Asociaţia UpDown, care ajută familiile cu copii cu Sindromul Down prin intermediul informaţiilor şi serviciilor pe care le facilitează, ca urmare a colaborării cu specialişti în domeniu. Asociaţia UpDown este înfiinţată chiar de unul dintre membrii trupei.

World Vision România, organizaţie care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă pentru copii şi familii în dificultate, a fost adoptată de formaţia The Amsterdams.

Trupa Interzis a adoptat două organizaţii: Fundaţia "Inimă de Copil", care oferă ajutor copiilor săraci, orfani sau bolnavi din regiunea estică a României, şi MaiMultVerde, o organizaţie care dezvoltă şi promovează atitudini responsabile faţă de mediu la nivelul publicului larg.

Proiectul "Adopta un ONG" a fost iniţiat în anul 2007 sub umbrela Galei Societăţii Civile, pentru a promova activitatea organizaţiilor neguvernamentale din România. În primă instanţă campania s-a adresat bloggerilor care puteau să devină "părinţi adoptivi" scriind un post pe blog despre activitatea ONG-ului adoptat şi proiectele dezvoltate de-a lungul timpului. În această prima etapă aproximativ 70 de bloggeri s-au prezentat pentru a-şi revendica "certificatele de adopţie".

Campania a continuat în 2008, vizând agenţiile de relaţii publice şi de publicitate. În cazul acestora, adopţia a constat în găsirea unei modalităţi de promovare a proiectelor, pro bono, pornind de la o idee inovativă şi realizarea unui print până la organizarea unei campanii de relaţii publice sau oferirea de consultanţă în comunicare pe perioadă nelimitată. În această etapă au fost adoptate 16 ONG-uri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici