- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (29.11.2024, 07:25)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Studiu inedit: bananele „triste şi singure" se vând mai bine în supermarketuri
Oamenii sunt mai înclinaţi să cumpere banane individuale atunci când acestea sunt prezentate ca fiind „triste şi singure", arată un experiment făcut de cercetătorii Universităţii din Bath.
Urmărește
773 afișări
Studiu inedit: bananele „triste şi singure" se vând mai bine în supermarketuri
Studiul, desfăşurat într-un important lanţ de supermarketuri din Germania, demonstrează că un simplu mesaj empatic poate creşte semnificativ vânzările fructelor rămase singure pe raft.
Cercetătorii au plasat trei tipuri diferite de mesaje lângă bananele individuale: unul neutru, care le prezenta simplu ca fiind „singure", unul „fericit" şi unul „trist", însoţit de imaginea unei banane şi mesajul „suntem singure, triste şi vrem să fim şi noi cumpărate".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Dacă s-ar repeta turul 1, ai vota cu unul dintre cei doi calificați, Lasconi sau Georgescu? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
UE pregăteşte interzicerea fumatului pe terase şi plaje. Regulile vizează şi ţigările electronice
-
TikTok spune că a destructurat conturile false de pe platformă, la reuniunea Comisiei Europene
-
Ilie Bolojan: Îi rugăm pe alegătorii noştri să o voteze pe Elena Lasconi
Rezultatele au fost surprinzătoare: vânzările bananelor simple au crescut cu 58% în cazul mesajului „trist", comparativ cu doar 5,4% în cazul mesajului „vesel".
„Este o modalitate simplă, ieftină şi eficientă de a reduce risipa alimentară", explică dr. Lisa Eckmann de la Bath Retail Lab. Ea subliniază că bananele individuale reprezintă una dintre cele mai mari surse de risipă alimentară în supermarketuri şi au un impact semnificativ asupra mediului.
Charles Spence, psiholog experimental la Universitatea din Oxford, oferă o explicaţie pentru acest fenomen: „Un număr tot mai mare de persoane trăiesc şi mănâncă singure. Când văd o banană singură şi li se spune că şi ea este singură, se creează o conexiune emoţională care îi determină să o cumpere".
Studiul, intitulat „Expresiile triste antropomorfe reduc risipa de alimente imperfecte «unice»", a analizat comportamentul a 3.810 clienţi pe parcursul a 192 de ore şi a fost publicat în revista Psychology & Marketing.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: 7 partide intră în Parlament: PSD, AUR, PNL, USR, SOS, POT și UDMR. Care sunt scenariile unor posibile alianțe după alegeri
Citește pe www.zf.ro: De ce? Restaurantele „istorice“ KFC şi McDonald’s din zona Cişmigiu din Capitală au fost închise
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Jennifer Lopez vorbeşte despre curaj în noul său film: „Este o mărturie a rezistenţei şi a spiritului uman, o celebrare a visătorilor”
Cine este cel mai deştept om din lume. El nu ridică niciodată tonul, nu îşi pierde calmul şi nu este niciodată stresat
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ce a apărut pe Wikipedia după ce religia lui Călin Georgescu a fost dezbătută la greu. S-a pus piciorul în prag și
CANCAN.RO
Cu câți lei se vinde un pahar cu vin fiert la Târgul de Crăciun 2024 din Piața Constituției din București
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe