Trei producători de smartphone-uri Android oferă actualizări software mai repede decât ceilalţi

Firma de cercetare Apteligent a analizat cât de repede şase dintre cei mai cunoscuţi producători de smartphone-uri cu sistem de operare Android au făcut disponibilă pentru utilizatori versiunea 6.0 Marshmallow a sistemului de operare.

4207 afișări
Imaginea articolului Trei producători de smartphone-uri Android oferă actualizări software mai repede decât ceilalţi

Trei producători de smartphone-uri Android oferă actualizări software mai repede decât ceilalţi (Imagine AFP)

Pentru unii utilizatori, un aspect important atunci când aleg un brand de smartphone este cât de repede oferă producătorul cele mai noi actualizări disponibile pentru Android. În cazul în care telefoanele Nexus de la Google nu vă atrag, sunt câteva mărci care se mişcă mai repede decât celelalte când vine vorba de actualizări.

Potrivit Go4it, din top trei fac parte:

1. Motorola

Motorola a dat drumul la Android 6.0 încă din noiembrie 2015, prima dată pe modelul high-end Moto X. Până în luna decembrie a anului trecut, actualizarea era disponibilă şi pe alte modele din portofoliul companiei.

2. LG

Compania a furnizat Android 6.0 pentru utilizatorii modelului vârf de gamă LG G4 în ianuarie 2016. În februarie, compania a făcut actualizarea disponibilă şi pentru alte smartphone-uri din portofoliu.

3. HTC

La fel ca şi LG, HTC a dat drumul la Android 6.0 în ianuarie, anul curent, iar noua versiune de Android a fost ulterior făcută disponibilă pentru toate dispozitivele HTC compatibile.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici