Twitter va livra mesaje publicitare despre cinema utilizatorilor săi interesaţi de acest domeniu

Platforma online Twitter intenţionează să lanseze un nou sistem de livrare a mesajelor publicitare, care va monitoriza conţinutul dedicat industriei de cinema de pe acest site, pentru a le transmite utilizatorilor săi anunţuri publicitare în concordanţă cu gusturile lor în materie de filme.

61 afișări
Imaginea articolului Twitter va livra mesaje publicitare despre cinema utilizatorilor săi interesaţi de acest domeniu

Twitter va livra mesaje publicitare despre cinema utilizatorilor săi interesaţi de acest domeniu (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Potrivit theguardian.com, platforma de microblogging Twitter pregăteşte un nou sistem publicitar dedicat cinefililor, prin intermediul căruia mesajele care conţin referiri la filme vor fi folosite pentru generarea de anunţuri publicitare legate de gusturile fiecărui utilizator în parte.

"Analizele noastre recente arată că Twitter are o influenţă majoră asupra alegerii filmelor pe care utilizatorii doresc să le vadă. Nu numai că oamenii află despre noi producţii de cinema de pe Twitter, dar folosesc platforma pentru a decide ce film vor vedea şi apoi împărtăşesc cu prietenii experienţa din sala de cinema", a declarat, pentru The Hollywood Reporter, Jeffrey Graham, analistul şef al Twitter.

În acest fel, Twitter încearcă să obţină venituri din conversaţia despre filme purtată de utilizatorii săi, livrând reclame relevante celor care vorbesc despre anumite filme. De exemplu, dacă un utilizator publică mesaje despre o producţie Marvel, Twitter poate livra reclame celor care vorbesc nu numai despre film în sine, ci şi celor care fac referire la un personaj din peliculă sau din la alte producţii Marvel, dar şi la alte filme cu supereroi sau orice alte cuvinte cheie care apar în discuţii. Noul sistem foloseşte o strategie similară celei utilizate deja de platforma online pentru reclamele livrate fanilor anumitor show-uri de televiziune.

Publicitatea adaptată preferinţelor utilizatorilor, folosită deja de o perioadă îndelungată de către compania Google prin sistemul AdWords, este utilizată de tot mai multe platforme de socializare online. Instagram este cel mai recent exemplu, după ce a lansat un program de publicitate specializat pentru aplicaţia de partajare de fotografii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici