Un producător de mezeluri, reclamat la OPC pentru "campanie indecentă"

O femeie din Sfântu Gheorghe a reclamat la OPC Covasna o societate producătoare de mezeluri, susţinând că a făcut "campanie indecentă”, deoarece într-un chestionar adresa întrebări legate de viaţa sexuală.

3 afișări
Imaginea articolului Un producător de mezeluri, reclamat la OPC pentru "campanie indecentă"

Un producător de mezeluri, reclamat la OPC pentru "campanie indecentă"

Femeia susţine în reclamaţie că societatea a avut, în urmă cu câteva zile, o campanie de promovare a produselor sale într-un centru comercial din municipiul Sfântu Gheorghe, unde a distribuit cumpărătorilor chestionare ce conţineau întrebări legate de partenerul de viaţă.

Clientele urmau să răspundă la întrebări despre filmul, proverbul, melodia sau culoarea preferată a partenerului de viaţă, dar şi despre gesturile lui sau despre modul în care decurge relaţia intimă în cuplu. De exemplu, la întrebarea numărul 6, "Cum faceţi dragoste?", cei care răspundeau urmau să aleagă una din cele patru variante tipărite: “Repede şi des", "Repede şi rar", "Rar, dar bine", respectiv "Toamna şi primăvara".

Reclamanta susţine că întrebarea nu îşi avea locul într-un chestionar lansat sub sigla unui producător de produse alimentare, ci cel mult într-un sondaj realizat de o instituţie sau organizaţie interesată de relaţiile de cuplu ori sănătatea populaţiei.

Inspectorul-şef al OPC Covasna, Csaba Onica, a declarat că va verifica Legea Publicităţii şi va analiza dacă această campanie a încălcat drepturile consumatorilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici