Vacanţă de coşmar: O britanică a plătit 3.000 de lire sterline pentru o "celulă de închisoare". Ce răspuns revoltător a primit când s-a plâns de condiţiile deplorabile

O britanică a petrecut o vacanţă de coşmar alături de logodnicul său. După ce s-a plâns de condiţiile deplorabile în care stă deşi a plătit o sumă considerabilă pentru excursie, femeia a primit un răspuns revoltător.

8261 afișări
Imaginea articolului Vacanţă de coşmar: O britanică a plătit 3.000 de lire sterline pentru o "celulă de închisoare". Ce răspuns revoltător a primit când s-a plâns de condiţiile deplorabile

Vacanţă de coşmar: O britanică a plătit 3.000 de lire sterline pentru o "celulă de închisoare". Ce răspuns revoltător a primit când s-a plâns de condiţiile deplorabile (Imagine: Daily Mail)

Having spent more than £3,000 on a romantic holiday to Mexico, Gemma Fish and her fiancé were devastated by the ‘prison cell’ room they were given.

But far worse was to come. A month after Miss Fish complained to tour operator Thomson, she was sent abusive emails telling her to ‘shut the **** up’ and book with Thomas Cook instead.

The couple’s ordeal at the hands of Britain’s biggest package holiday firm started within minutes of them checking into their hotel in the resort of Catalonia Riviera Maya.



Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2240061/Thomson-worker-jeers-holidaymaker-series-foul-mouthed-emails.html#ixzz2DdPhx2bV
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Having spent more than £3,000 on a romantic holiday to Mexico, Gemma Fish and her fiancé were devastated by the ‘prison cell’ room they were given.

But far worse was to come. A month after Miss Fish complained to tour operator Thomson, she was sent abusive emails telling her to ‘shut the **** up’ and book with Thomas Cook instead.

The couple’s ordeal at the hands of Britain’s biggest package holiday firm started within minutes of them checking into their hotel in the resort of Catalonia Riviera Maya.

Gemma Fish a cheltuit mai mult de 3.000 de lire sterline pentru o vacanţă în Mexic, dar când ea şi logodnicul său au ajuns acolo au fost îngroziţi de camera de hotel în care au fost cazaţi, care semăna cu o celulă a unei închisori, relatează dailymail.co.uk.

"Când am ajuns la hotel, camera nu semăna de niciun fel cu cea care apărea pe reclama de pe site-ul Thomson. Nu era în niciun caz cea la care mă aşteptam la preţul pe care îl plătisem", a declarat Gemma Fish.

Femeia a decis să plătească în plus pentru o cameră premium, dar nici aceasta nu era confortabilă. "Ca să fiu sinceră, semăna mai mult cu o celulă a unei închisori decât cu o cameră de 3.000 de lire sterline. A fost cumplit. Nu-mi venea să cred că ne puteau face asta", a precizat Gemma Fish.

Britanica a contactat imediat operatorul de turism Thomson, prin intermediul căruia şi-a rezervat sejurul, iar ea şi logodnicul său au fost mutaţi într-o cameră mai bună, deşi alte probleme precum zgomotul, mâncarea de proastă calitate sau plaja nu au fost rezolvate.

La o lună după ce Gemma Fish s-a întors din vacanţă, a primit pe mail o serie de mesaje de la o persoană care se recomanda membră a echipei de custom service a operatorului de turism Thomson. "Gemma, tu chiar crezi că ne pasă? Pentru că nu ne pasă, aşa că să-ţi tacă gura cu plângerile tale şi fă o rezervare la Thomas Cook altă dată pentru că nu vrem să ne fii clientă. Hotelul ne-a spus că eşti o c...ă", scria într-unul din mailurile primite de britanică.

Thomson şi-a cerut scuze pentru email-urile primite de Gemma Fish, susţinând că un angajat a intrat pe mai multe conturi interne ale companiei şi le-a trimis mesaje "inadecvate" clienţilor: "Am demarat o anchetă internă, cu ajutorul poliţiei, problema a fost rezolvată imediat şi angajatul a fost concediat", a susţinut operatorul de turism.

Compania i-a oferit cuplului câteva vouchere de călătorii, apoi un cec de 100 de lire sterline, după care un cec de 150 de lire sterline, dar Gemma Fish a susţinut că recompensa nu e satisfăcătoare pentru experienţa trăită.

"Dorim să-i asigurăm pe clienţii noştri că incidentul a fost unul izolat. Serviciul cu clienţii reprezintă un aspect important pentru Thomson", a declarat un purtător de cuvânt al operatorului de turism.

 


 


 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici