- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (29.11.2012, 21:21)
- Bogdan Stanescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vacanţă de coşmar: O britanică a plătit 3.000 de lire sterline pentru o "celulă de închisoare". Ce răspuns revoltător a primit când s-a plâns de condiţiile deplorabile
O britanică a petrecut o vacanţă de coşmar alături de logodnicul său. După ce s-a plâns de condiţiile deplorabile în care stă deşi a plătit o sumă considerabilă pentru excursie, femeia a primit un răspuns revoltător.
8262 afișări
Vacanţă de coşmar: O britanică a plătit 3.000 de lire sterline pentru o "celulă de închisoare". Ce răspuns revoltător a primit când s-a plâns de condiţiile deplorabile (Imagine: Daily Mail)
Gemma Fish a cheltuit mai mult de 3.000 de lire sterline pentru o vacanţă în Mexic, dar când ea şi logodnicul său au ajuns acolo au fost îngroziţi de camera de hotel în care au fost cazaţi, care semăna cu o celulă a unei închisori, relatează dailymail.co.uk.
"Când am ajuns la hotel, camera nu semăna de niciun fel cu cea care apărea pe reclama de pe site-ul Thomson. Nu era în niciun caz cea la care mă aşteptam la preţul pe care îl plătisem", a declarat Gemma Fish.
Femeia a decis să plătească în plus pentru o cameră premium, dar nici aceasta nu era confortabilă. "Ca să fiu sinceră, semăna mai mult cu o celulă a unei închisori decât cu o cameră de 3.000 de lire sterline. A fost cumplit. Nu-mi venea să cred că ne puteau face asta", a precizat Gemma Fish.
Britanica a contactat imediat operatorul de turism Thomson, prin intermediul căruia şi-a rezervat sejurul, iar ea şi logodnicul său au fost mutaţi într-o cameră mai bună, deşi alte probleme precum zgomotul, mâncarea de proastă calitate sau plaja nu au fost rezolvate.
La o lună după ce Gemma Fish s-a întors din vacanţă, a primit pe mail o serie de mesaje de la o persoană care se recomanda membră a echipei de custom service a operatorului de turism Thomson. "Gemma, tu chiar crezi că ne pasă? Pentru că nu ne pasă, aşa că să-ţi tacă gura cu plângerile tale şi fă o rezervare la Thomas Cook altă dată pentru că nu vrem să ne fii clientă. Hotelul ne-a spus că eşti o c...ă", scria într-unul din mailurile primite de britanică.
Thomson şi-a cerut scuze pentru email-urile primite de Gemma Fish, susţinând că un angajat a intrat pe mai multe conturi interne ale companiei şi le-a trimis mesaje "inadecvate" clienţilor: "Am demarat o anchetă internă, cu ajutorul poliţiei, problema a fost rezolvată imediat şi angajatul a fost concediat", a susţinut operatorul de turism.
Compania i-a oferit cuplului câteva vouchere de călătorii, apoi un cec de 100 de lire sterline, după care un cec de 150 de lire sterline, dar Gemma Fish a susţinut că recompensa nu e satisfăcătoare pentru experienţa trăită.
"Dorim să-i asigurăm pe clienţii noştri că incidentul a fost unul izolat. Serviciul cu clienţii reprezintă un aspect important pentru Thomson", a declarat un purtător de cuvânt al operatorului de turism.
Citește pe alephnews.ro: Putin: „Nu vom ataca NATO, dar vom doborî toate avioanele F-16 trimise Ucrainei”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Vești proaste de la Casa de Pensii. Peste 1,5 milioane pensionari nu vor mai primi majorările anuale
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe