(P) Tu când ai ascultat ultima dată povestea de viaţă a unui vârstnic?

Farmaciile Dr.Max şi Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor îşi unesc forţele pentru ca seniorii din România cu vârste de peste 65 de ani să se bucure de viaţă cu demnitate.

346 afișări
Imaginea articolului (P) Tu când ai ascultat ultima dată povestea de viaţă a unui vârstnic?

(P) Tu când ai ascultat ultima dată povestea de viaţă a unui vârstnic?

Conform unui studiu GfK pentru FRMR (Fundaţia Regală Margareta a României), peste 1,5 milioane de vârstnici din România suferă de singurătate, cu toate consecinţele negative derivate asupra psihicului. Este o realitate dezolantă, cauzată şi de prejudecăţile cu care societatea românească tratează această categorie de vârstă. În România, bătrâneţea este un stigmat, un final de drum şi o condamnare, iar schimbarea acestor mentalităţi presupune o luptă dificilă şi consecventă.

În România, această luptă este dusă de peste 15 ani de Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, asociaţie care face toate eforturile, prin programele sale, pentru a le oferi seniorilor locul pe care îl merită într-o societate demnă şi sănătoasă.

Din primăvara acestui an, Farmaciile Dr.Max se alătură Asociaţiei Niciodată Singur în acest demers, pentru a spune, cu şi mai multă forţă, stop singurătăţii vârstnicilor. Bătrâneţea nu este un stigmat, iar singurătatea nu trebuie să rămână singura opţiune pentru persoanele în vârstă. Consecinţele unei astfel de mentalităţi sunt extrem de grave asupra vârstnicilor care ajung, ei înşişi, să se simtă complet abandonaţi şi fără sens, în vreme ce în alte societăţi bătrâneţea  este privită şi tratată cu demnitatea firească. 

Parteneriatul urmăreşte consolidarea acţiunilor deja realizate de Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor în misiunea acesteia de a combate singurătatea şi efectele izolării în rândul persoanelor vârstnice. Obiectivele principale ale parteneriatului sunt de a creşte numărul de beneficiari şi voluntari cu peste 200% şi de extindere a programului în noi oraşe, de la 8 în prezent la 10 până la finalul anului. Dincolo de vizitele de socializare la domiciliu ale voluntarilor şi ajutor practic, este vorba şi despre ajutor material personalizat, în funcţie de nevoi şi de organizarea de evenimente dedicate, atât la domiciliu, cât şi în căminele de bătrâni, desigur ţinând cont de evoluţia pandemiei şi de toate măsurile de protecţie şi siguranţă.

Dr.Max face, astfel, un pas important în promisiunea sa de a asculta oamenii, mai ales pe aceia care au cea mai mare nevoie de a fi ascultaţi cu adevărat.   Dincolo de servicii şi produse pe care să şi le poată permite, pentru o viaţă sănătoasă, oamenii au nevoie să fie ascultaţi la modul cel mai concret, să nu fie singuri, să îşi trăiască cu demnitate fiecare etapă de viaţă, mai ales bătrâneţea. Este motivul pentru care Dr.Max lansează acest apel către întreaga societate românească, cu scopul de a reda demnitatea cuvenită acestei etape de viaţă, de a ne ne asculta vârstnicii.

Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor are o experienţă internaţională vastă în dezvoltarea de programe pentru integrarea seniorilor ca parte activă a societăţii.

Brandul Dr.Max este prezent şi în Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia şi Italia şi are acelaşi obiectiv de a contribui la îmbunătăţirea nivelului de sănătate a consumatorilor, oferind o gamă extinsă de medicamente şi servicii farmaceutice. Dr.Max este un brand modern care are curajul să inoveze şi să ridice constant standardele industriei pentru a oferi cele mai eficiente soluţii pentru o viaţă sănătoasă, cu produse de calitate la preţuri accesibile.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici