Distributia coboara nr. 2 si ridica nr. 3 in electro-retail

Concurentii Domo si Flamingo, numarul doi, respectiv trei, dupa cifra de afaceri, pe piata de retail de electrocasnice, electronice si produse IT&C, au incheiat primul semestru la o distanta de sub un milion de euro ca vanzari, distributia facand diferenta in privinta cresterii afacerilor celor doua companii.

9 afișări
Imaginea articolului Distributia coboara nr. 2 si ridica nr. 3 in electro-retail

Distributia coboara nr. 2 si ridica nr. 3 in electro-retail

Distributia a fost punctul-cheie in cele doua businessuri. Daca, in cazul Domo, aceasta divizie a tras in jos ritmul de crestere al afacerii, clientii fiind in principal comerciantii independenti care incep sa dispara, in cazul Flamingo, vanzarile pe aceasta divizie s-au majorat cu 75% in primele sase luni, strategia fiind orientata catre clienti corporate si institutii, cel mai mare partener fiind Romtelecom.

 

Citeste toata stirea pe www.standard.ro

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici