- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (19.09.2024, 14:55)
- Petru Mazilu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
120 km/h, cu trenul, între România şi Serbia. Proiectul a primit avizul de mediu
- Linia ferată cuprinsă între Reşiţa şi frontiera Stamora Moraviţa a primit acordul de mediu.
- Documentul a fost emis de Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului (ANPM).
- Ca urmare, între România şi Serbia, trenul va circula cu viteza de 120 km/h.
Urmărește
881 afișări
120 km/h, cu trenul, între România şi Serbia. Proiectul a primit avizul de mediu
Trenul va circula cu 120 km/h, conform unui proiect, care a primit, joi, Acord de mediu, de la Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului (ANPM). Proiectul vizează reabilitarea şi modernizarea infrastructurii feroviare Reşiţa Nord – Timişoara Nord, cu extensie Voiteni - Stamora Moraviţa - frontieră.
Pentru dezvoltarea proiectului finanţat în cadrul „Programului Transport 2021-2027” s-au asociat autorităţile locale din judeţele Timiş şi Caraş-Severin, pe teritoriile cărora se desfăşoară întreaga construcţie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Veste proastă pentru Zelenski și planul său de victorie: Biden nu va participa la summit-ul Ramstein, din cauza uraganului Milton
-
Aglomeraţie la Catedrala Mitropolitană unde se află racla cu sfintele moaşte ale Sfintei Parascheva
-
Armata israeliană desfăşoară a patra divizie în ofensiva terestră din Liban. Numărul trupelor de pe teren este acum probabil de 15 000. Atacuri aeriene intense în sudul şi estul ţării
-
Ion Cristoiu: Cazul Judith Coplon sau Afacerea de spionaj în care sunt implicaţi şi refugiaţi români din America
„Proiectul, care a primit, azi, Acord de mediu din partea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului, va fi finanţat în cadrul „Programului Transport 2021 – 2027” şi vizează Linia CF 922 (Timişoara Nord – Voiteni – Moraviţa), care reprezintă Componenta A a planului şi 922a (Voiteni – Reşiţa Nord), amplasate în judeţele Caraş-Severin şi Timiş, care reprezintă Componenta B a proiectului. Linia de cale ferată Reşiţa Nord – Timişoara Nord, cu extensie Voiteni – Stamora Moraviţa – Frontieră, are, în prezent, o lungime totală de 117,977 km şi leagă Municipiul Reşiţa de Municipiul Timişoara şi, respectiv, România de Serbia, prin trecerea frontierei la Stamora Moraviţa”, a anunţat Laurenţiu Alexandru Păştinaru, preşedintele ANPM.
Traseul proiectat se va desfăşura, în general, pe actualul tronson, incluzând ajustările necesare reducerii diferenţelor de nivel şi lărgirii unghiurilor curbelor, astfel încât vitezele de 120 km/h, pentru trenurile de călători şi 80 km/h, pentru cele de marfă să poată fi atinse, anunţă ANPM. Singura zonă care nu va putea asigura viteza maximă de deplasare este cea de la ieşirea din staţia Timişoara-Nord, unde traseul impune o geometrie a curbelor cu raze mai mici decât cele necesare deplasării cu 120 km/h, explică ANPM.
Durata preconizată pentru implementarea investiţiei aferente Componentei A este de 50 de luni, calculate de la emiterea Ordinului Administrativ de Începere a Lucrărilor, iar pentru Componenta B, este de 60 de luni de la semnarea aceluiaşi document, precizează ANPM.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Interdicția CCR în cazul Dianei Șoșoacă setează un precedent foarte periculos. Cele 2 aspecte halucinante la această decizie
Citește pe www.zf.ro: Lumea şi nici chiar companiile germane nu mai vor strunguri, freze şi ferăstraie circulare „Made in Germany“
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Lumea şi nici chiar companiile germane nu mai vor strunguri, freze şi ferăstraie circulare „Made in Germany“
Mark Zuckerberg nu ştie să piardă: Şeful Meta încaseză miliarde după un pariu imposibil şi ia faţa aproape tuturor miliardarilor din lume. Antreprenorul american l-a întrecut şi pe Jeff Bezos în topul averilor şi singurul rival care mai stă în picioare rămâne Elon Musk, cel mai bogat om din lume
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Vremea o ia razna în octombrie, în București: Temperaturi de vară și apoi de iarnă în următoarele 2 săptămâni, potrivit meteorologilor Accuweather
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe