„Raportul final nu este complet, dar va fi definitivat până vineri”, a declarat procurorul Kolasin Grujici.
Potrivit concluziilor preliminare ale anchetei, autocarul românesc se deplasa cu aproximativ 80 de km/h în momentul accidentului, o viteză dublă faţă de cea permisă pe acel segment de drum.
Carosabilul era umed în momentul în care autocarul a ieşit din tunelul rutier şi este posibil ca şoferul să fi fost incomodat scurt timp de lumina foarte puternică a soarelui, pierzând controlul asupra vehiculului, în curbă, rupând balustrada de siguranţă şi căzând în prăpastie.
Optsprezece persoane au murit, iar alte 30 au fost rănite în accidentul produs pe 23 iunie.
Citeşte şi: PRIMELE CONCLUZII ale anchetei accidentului din Muntenegru: Viteza autocarului era de 80 de kilometri pe oră, dublu faţă de limita admisă
Citeşte şi: CONFERINŢA Mediafax Talks about Transport&Logistics: Şoferul autocarului răsturnat în Muntenegru nu avea contract de muncă şi aviz psihologic
Citeşte şi: PRIMELE REZULTATE ALE ANCHETEI privind accidentul din Muntenegru: Şoferul autocarului probabil a fost orbit de lumina soarelui