- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (28.02.2015, 13:28)
- Aurelia Alexa
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cea mai amplă campanie socială de educaţie rutieră a Poliţiei Române, premiată internaţional
Cea mai amplă campanie socială de educaţie rutieră a Poliţiei Române, "Verde la educaţie pentru circulaţie", a fost premiată la PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014, în SUA, se arată într-un comunicat transmis, sâmbătă, agenţiei MEDIAFAX.
445 afișări
Cea mai amplă campanie socială de educaţie rutieră a Poliţiei Române, premiată internaţional (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Campania socială "Verde la educaţie pentru circulaţie" este cea mai amplă campanie socială de educaţie rutieră organizată în România şi a fost implementată de Poliţia Română, în parteneriat cu un lanţ de magazine din toată ţara.
Campania a fost desemnată câştigătoare în cadrul Premiilor de Responsabilitate Socială (PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014), la categoria cel mai bun eveniment de responsabilitate de socială ("Best CSR Event").
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Antreprenorii, managerii din privat, oamenii de business, trebuie să se implice mai mult în guvernarea României
-
Moscova reacţionează la declaraţiile lui Macron şi David Cameron: Este o escaladare directă a tensiunilor în jurul conflictului ucrainean
-
F-35 pentru România. Un model expoziţional al avionului de generaţia a cincea va fi prezent la BSDA 2024
-
Spionajul american avertizează: Războiul din Ucraina nu se va încheia prea curând
"Verde la educaţie pentru circulaţie" a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere în rândul copiilor prin conştientizarea acestei probleme şi corecta informare a celor mici, pentru scăderea numărului de accidente, pe termen lung.
Campania s-a derulat printr-o serie de activităţi, în cadrul cărora poliţiştii rutieri le-au oferit copiilor recomandări privind cele mai importante reguli pe care trebuie să le respecte atunci când merg singuri la şcoală, la magazin sau la locul de joacă. Cei peste 30.000 de copii, au făcut cunoştinţă cu semnele de circulaţie, au luat parte la o sesiune de jocuri interactive, în care agenţii de circulaţie i-au invitat pe cei prezenţi într-un orăşel miniatural, pentru a pune în aplicare informaţiile accumulate, iar la final au fost recompensaţi cu premii.
Competiţia "Corporate Social Responsibility" din SUA se numără printre cele mai cunoscute iniţiative de premiere din domeniu, urmărind să promoveze campaniile cele mai creative din întreaga industrie de PR.
Citește pe alephnews.ro: Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe