- Home
- Social
- ORADEA, (09.02.2021, 20:04)
- Petru Mazilu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cea mai mare investiţie în infrastructura feroviară din vestul României a obţinut avizele
- Cea mai amplă investiţie în infrastructura feroviară din vestul României a obţinut toate avizele necesare.
- Este vorba despre 82 de avize acordate proiectului de electrificare şi reabilitare ale căii ferate Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor.
2796 afișări
Cea mai mare investiţie în infrastructura feroviară din vestul României a obţinut avizele
Autorităţile au depus documentaţia pentru obţinerea acordului de mediu la Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului. După publicare, proiectul va fi supus dezbaterii publice şi, ulterior, vor fi semnate contractele de finanţare.
Potrivit Prefecturii Bihor, obiectivul de investiţii, în valoare de 7,3 miliarde lei, este finanţat de Uniunea Europeană şi Guvernul României, şi reprezintă cea mai amplă investiţie în infrastructura feroviară din Vestul României.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
Lucrările vizează electrificarea a 166 de kilometri de cale ferată, precum şi modernizarea, pe întregul traseu, a tuturor staţiilor, haltelor şi spaţiilor adiacente, incluzând parcările, rampele şi peroanele cu copertine.
„Toate clădirile de călători vor beneficia de compartimentări pentru fluidizarea circulaţiilor, de grupuri sanitare compartimentate pe sexe, precum şi grupuri sanitare speciale pentru mamă şi copil şi pentru persoanele cu mobilitate redusă. Traseele de circulaţie pentru călători vor asigura deplasarea în deplină siguranţă a persoanelor cu mobilitate redusă, fiind prevăzute, de asemenea, rampe şi marcaje tactile pentru nevăzători la accesele principale în clădire şi către punctele principale de interes”, anunţă reprezentanţii Prefecturii Bihor.
Durata totală a proiectului este 10 ani. În urma reabilitării, pe 60% din traseu trenurile vor putea circula cu peste 100 km/oră, iar distanţa Oradea-Cluj Napoca va fi parcursă în două ore.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe