Cum poţi accesa suma de 2.500 de lei pentru angajaţii tăi care au lucrat în regim de telemuncă

  • Dacă ai angajaţi care au lucrat în regim de telemuncă, poţi obţine pentru fiecare suma de 2.500 de lei
  • Banii se pot folosi pentru achiziţionarea de laptopuri, tablete, smartphone-uri şi vor fi justificate prin factură şi bon
  • Sumele se acordă în ordinea depunerii solicitărilor, din bugetul asigurărilor de şomaj, în limita fondurilor alocate
930 afișări
Imaginea articolului Cum poţi accesa suma de 2.500 de lei pentru angajaţii tăi care au lucrat în regim de telemuncă

Cum pote fi accesată suma de 2.500 de lei pentru angajaţii care au lucrat în regim de telemuncă

Violeta Alexandru , ministrul muncii, a emis ordinul care stabileşte modaltăţile de acordare a sprijinului financiar pentru angajaţii care au lucrat în regim de telemuncă, dar şi ce pot cumpăra cu banii.

Astfel, dacă ai angajaţi care au lucrat în regim de telemuncă cel puţin 15 zile lucrătoare pe perioada Stării de Urgenţă, poţi să-i ajuţi să acceseze suma de 2.500 de lei. Banii îi vor putea folosi pentru achiziţionarea echipamentelor IT( smartphone, tabletă, laptop), pe care tu, ca angajator, eşti obligat să le asiguri angajaţilor.

Pentru a accesa banii pentru angajaţii tăi, trebuie să transmiţi online agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă din judeţul unde ai sediul, următoarele documente:

  • o cerere semnată şi datată de reprezentantul legal, potrivit modelului din Anexa nr.2
  • o declaraţie pe propria răspundere, dată prin reprezentantul legal, potrivit modelului din Anexa nr.3
  • lista telesalariaţilor pentru care se solicită acordarea sumei, potrivit modelului prevăzut în Anexa nr.4

După 30 de zile de la primirea sumei pentru fiecare angajat, ai obligaţia de a transmite, tot online, agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă din judeţul unde ai sediul, următoarele documente justificative:

  • facturile fiscale emise de către furnizorii de bunuri şi servicii tehnologice
  • bonurile fiscale sau extrasele de cont care să ateste plata facturilor
  • fişele de evidenţă a materialelor de natura obiectelor de inventar date în folosinţa telesalariaţilor, întocmite conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la Ordinul ministruluifinanţelor publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile
  • bonurile de mişcare a mijloacelor fixe date în folosinţă salariaţilor întocmite confor modelului prevăzut în anexa nr. 3 la Ordinul ministruluifinanţelor publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile
  • situaţia cu serviciile tehnologice pe care angajatorul le asigură fiecărui telesalariat

Dacă nu respecţi termenul de 30 de zile pentru documentele justificative, va trebui să restitui integral suma primită.

Proiect OMMPS - Procedura OUG 132 - Telemunca Curat by Mediafax.ro on Scribd

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici