- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (12.11.2018, 08:06)
- Alina Botezatu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Cumpărături online: Poşta Română lansează un serviciu prin care se pot returna produsele comandate de pe două site-uri
Poşta Română lansează, de luni, PostCollect Retur 30, un serviciu prin care clienţii pot returna produsele comandate de pe site-urile eMag şi FashionDays, în termen de 30 de zile de la achiziţie, în peste 500 de oficii PostCollect din toată ţara.
1974 afișări

Cumpărături online: Poşta Română lansează un serviciu prin care se pot returna produsele comandate de pe două site-uri
Poşta Română preia mărfurile pe care clienţii doresc să le returneze în termen de 30 de zile de la achiziţie, le transportă şi le livrează la adresele indicate de către beneficiar.
„Clientul se va prezenta într-unul din cele peste 500 de oficii poştale PostCollect, cu produsul ambalat în condiţii aferente coletelor poştale. Va înmâna oficiantului numărul AWB generat de site-ul retailerului după aprobarea cererii de retur. Timpul de livrare pentru o astfel de trimitere este Z + 3 zile lucrătoare, de la data prezentării trimiterii în subunitatea poştală”, au detaliat reprezentanţii Poştei Române, într-un comunicat de presă transmis vineri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ursula von der Leyen: China ar trebui să facă presiuni pentru pace în Ucraina
-
Războiul din Ucraina, anul 2, ziua 35. Se zguduie relaţiile pe axa Moscova-Washington, după ce un reporter WSJ a fost arestat în Rusia pentru spionaj / Ce planuri are Kremlinul cu jurnalistul / Contraofensiva ucraineană va începe în aprilie sau mai / Putin, aşteptat în aprilie de o Turcie prietenoasă / 172.900 de soldaţi ruşi ucişi de la începutul războiului
-
China vrea intensificarea cooperării cu Rusia în cadrul unor "iniţiative de securitate globală"
-
Subprefectul Diana Anca Artene preia atribuţiile de prefect al Capitalei
Trimiterile PostCollect „Retur 30” se pot monitoriza prin Track&Trace, pe site-ul Poştei Române, de la prezentare, până la livrarea către beneficiar.
„Returul produselor prin intermediul Poştei Române vine ca o continuare firească a serviciului PostCollect, care s-a dovedit un serviciu de succes şi care a meritat dezvoltat, tocmai pentru a face din el un produs complet. Ne dorim, astfel, să atragem cât mai mulţi retaileri online care să-şi livreze mărfurile prin PostCollect”, a declarat Mircea Tudosie, directorul general al Poştei Române.


Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



PROSPORT.RO

CANCAN.RO

GANDUL.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe