- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (21.07.2022, 09:13)
- Petru Mazilu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Efectele caniculei: transporturile care depăşesc greutatea maximă admisă distrug drumurile
Reprezentanţii Sindicatului Drumarilor Elie Radu îi cer ministrului Transporturilor să transfere activitatea de control privind transporturile agabaritice la CNAIR. Transporturile care depăşesc greutatea maximă admisă distrug sistematic drumurile, susţin sindicaliştii.
407 afișări
Efectele caniculei: transporturile care depăşesc greutatea maximă admisă distrug drumurile
Sindicatul Drumarilor Elie Radu, care reuneşte angajaţi ai Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, trage un semnal de alarmă asupra modului în care transporturile agabaritice, care depăşesc greutatea maximă prevăzută de lege, distrug sistematic infrastructura rutieră.
Potrivit sindicaliştilor, cea mai eficientă posibilitate de prevenţie este controlul riguros al transportatorilor, care trebuie efectuat de către echipaje din cadrul CNAIR, companie responsabilă de întreţinerea şi repararea drumurilor naţionale şi a autostrăzilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
În prezent, exceptând zonele de trecere a frontierei, controlul agabaritic, în interiorul ţării, este realizat de către Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier. Sindicaliştii cer ca verificările să fie făcute doar de CNAIR, mai ales pe timpul caniculei.
„Sindicatul Drumarilor Elie Radu a transmis, la începutul acestui an, ministrului Transporturilor o scrisoare în care a motivat necesitatea preluării acestor atribuţii de către CNAIR. Tragem şi acum acest semnal de alarmă deoarece pe timp de caniculă şi temperaturi mari, asfaltul poate suferi deformaţii majore ireversibile sub presiunea traficului greu. Considerăm că instituţia responsabilă de repararea şi modernizarea drumurilor este cea mai în măsură să îi verifice pe cei care, nerespectând prevederile legii, le pot distruge”, scrie în comunicatul sindicaliştilor.
Aceştia anunţă că aşteaptă răspunsul ministrului Transporturilor.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe