FOTO | Cum arată noul logo pentru Universitatea din Braşov, creat de un student

Două litere – un U şi un T, iniţialele Universităţii din Braşov, desenate sub forma unor linii drepte, orizontale şi verticale, ce trimit la imaginea unei cărţi din bibliotecă, precum şi un pătrat cu trimitere la poziţia geografică din centrul ţării, toate formează noul logo al instituţiei.

766 afișări
Imaginea articolului FOTO | Cum arată noul logo pentru Universitatea din Braşov, creat de un student

FOTO | Cum arată noul logo pentru Universitatea din Braşov, creat de un student

Universitatea Transilvania din Braşov a lansat la începutul anului universitar 2017-2018, un nou manual de identitate vizuală. Acesta este construit în jurul ideii de centru: „universitatea din centrul ţării“, „universitatea din centrul societăţii“, „universitatea-nucleu“.

„Numindu-ne Universitatea Transilvania, acest logo include un U şi un T, iniţiale noastre, desenate sub forma unor linii drepte verticale şi orizontale, ceea ce ne trimit la imaginea unor cărţi care se găsesc pe raftul unei biblioteci, şi un element central pe care-l veţi regăsi în siglele tuturor facultăţilor, un pătrat cu o semnificaţie aparte, faptul că suntem o universitate în centrul ţării prin poziţionarea geografică. Suntem o universitate în centrul comunităţii, în centrul oraşului. Ne-am dori ca studenţii, profesorii să fie în centrul Universităţii, să fie un spaţiu care îmbie spre centru, spre miezul lucrurilor, spre esenţa lor“, a declarat, corespondentului MEDIAFAX, Vasile Abrudan, rectorul Universităţii Trasilvania.

Logo-urile celor 18 facultăţi sunt legate de logo-ul Universităţii prin reluarea elementului central în fiecare dintre ele.

De exemplu, logo-ul Facultăţii de Ingineria Lemnului sugerează inelele unui trunchi de copac, dar şi discurile unei maşini de prelucrare, sigla Facultăţii de Ştiinţe economice şi Administrarea Afacerilor redă simbolul valutar generic, dar şi imaginea sedinţei unei echipe de management, iar la Facultatea de Muzică, logo-ul este redat printr-o undă sonoră stilizată, dar şi prin tubulatura unei orgi istorice.

Universitatea are şi un nou slogan, „Învaţă să fii în centru“.

Valoarea contractului pentru noul manual de identitate vizuală a fost de 27.000 de lei.

Întregul concept de identitate vizuală al Univerităţii a fost creat de un fost student, Mugur Mihai, câştigătorul concursului de logo-uri pentru sărbătorirea a 10 ani de la aderarea României la UE, al cărui proiect a fost ales din 320 de propuneri înscrise în cursă.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici