Gândul: WEBUILD a descoperit cauza deteriorării asfaltului de pe Podul de la Brăila: tiruri supraîncărcate şi viteza peste limita legală

  • Tirurile care vin din Ucraina, şi nu numai, transportă cantităţi peste masa maximă permisă pentru a traversa podul de la Brăila, stabilită la 40 de tone.
  • În plus, în lunile de vară, nu a fost respectată nici decizia de limitare la 7,5 tone. Şi, de parcă nu era de ajuns, viteza de deplasare pe pod este deoseori depăşită de camioanele de mare tonaj.
  • Toate datele au fost înregistrate de senzorii care monitorizează traficul pe Golden Gate de România.
Urmărește
2764 afișări
Imaginea articolului Gândul: WEBUILD a descoperit cauza deteriorării asfaltului de pe Podul de la Brăila: tiruri supraîncărcate şi viteza peste limita legală

WEBUILD a descoperit cauza deteriorării asfaltului de pe Podul de la Brăila: tiruri supraîncărcate şi viteza peste limita legală

Toţi aceşti factori, cumulaţi, au dus deteriorarea asfaltului turnat pe prima bandă, doar pe partea dinspre Tulcea spre Brăila. Explicaţiile au fost oferite, în premieră şi în exclusivitate pentru Gândul, de Alan Scutti, tehnical manager Webuild.
 
Cum s-a ajuns în această situaţie cu asfaltul de pe podul de la Brăila?
 
S-a ajuns din diverse motive. Primul – încărcări foarte excedente în timpul deschiderii, pe acest pod. Mai mult decât atât, podul are un tonaj maxim pentru 40 de tone. Să nu zicem că noi avem un control făcut în mod electronic care înregistrează tonajele excedente. Şi, mai mult decât atât, am avut o perioadă de vară foarte caldă şi s-a decis să reducem acest tonaj, până la data de 25 august, dacă nu mă înşel, la un maxim de 7,5 tone.
 
Uitaţi că dovada firmei Webuild este că au trecut sute, zeci de maşini peste atât 30t în perioada în care era să zicem interzicerea până la 30t, că şi la peste 40, când interzicerea era până la 40 este adică peste 40 este permanentă.
 
Mulţi oameni au observat acest lucru şi întrebarea este şi una de ce aceste făgaşe sunt prezente doar pe calea 1, unde calea 1 este de la partea Jijilei spre Brăila şi nu invers? Vă zic imediat de ce: toate camioanele încărcate în mod excedent, pe care vi l-am menţionat, vin din Ucraina sau vin şi din alte părţi, din Constanţa, de la Marea Neagră, nu ştiu, şi din păcate şi drumul care leagă şi se leagă de contractul nostru refăcut, dacă nu mă înşel sau dacă nu e refăcut, era într-o strare excepţională, are nişte făgaşe incredibile. Deci, oare de ce aceste făgaşe?
 
Citeşte mai mult pe Gândul.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici