Înşelat prin SMS: A plătit peste 27.000 de lei pentru un premiu fictiv

Un sucevean a reclamat Poliţiei că a fost înşelat cu peste 27.000 de lei, bani pe care i-a plătit drept comisioane pentru a intra în posesia unui premiu de 20.000 de euro fictiv despre care a fost informat printr-un SMS.

26 afișări
Imaginea articolului Înşelat prin SMS: A plătit peste 27.000 de lei pentru un premiu fictiv

Înşelat prin SMS: A plătit peste 27.000 de lei pentru un premiu fictiv (Imagine: Mediafax Foto)

Potrivit Poliţiei Judeţene Suceava, bărbatul în vârstă de 30 de ani, din municipiul Suceava, a reclamat că, în 18 octombrie a primit, pe telefonul mobil, un SMS, prin care era informat că este câştigătorul unui premiu în valoare de 20.000 de euro.

În zilele următoare, a sunat la numărul de pe care a primit SMS-ul şi a discutat cu un bărbat care i-a spus că, pentru a intra în posesia premiului, trebuie să achite câteva comisioane. Bărbatul i-a cerut ca aceste comisioane să fie plătite prin transfer bancar.

Suceveanul a acceptat şi a trimis suma de 27.300 de lei în patru tranşe prin transfer bancar, ulterior dându-şi seama că a fost înşelat.

Astfel, el a sesizat poliţia în vederea identificării autorului şi recuperării prejudiciului.

Cercetările sunt continuate, în cauză fiind întocmit dosar penal pentru înşelăciune.

Poliţia Judeţeană Suceava solicită cetăţenilor să nu comunice datele cu caracter personal unor persoane cunoscute prin intermediul telefonului mobil şi să nu realizeze operaţiuni bancare către aceste persoane, indiferent de motivul pentru care sunt contactaţi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici