Mişcare supriză marca Ikea: Retailerul suedez lansează un program “Rabla” pentru obiectele de mobilier

  • Ikea a anunţat lansarea unui program prin care doreşte să cumpere de la clienţi mobilierul pe care aceştia nu-l mai doresc sau de care s-au plictisit, mobilier pe care îl va revinde în magazinele sale sub formă de produse second-hand, informează Reuters.
5042 afișări
Imaginea articolului Mişcare supriză marca Ikea: Retailerul suedez lansează un program “Rabla” pentru obiectele de mobilier

Compania suedeză anunţă că programul  „Buy Back” va fi lansat pe 27 noiembrie în Marea Britanie şi Irlanda şi face parte din obiectivul său de a ajunge o companie „o companie complet circulară şi cu un impact pozitiv asupra mediului până în 2030.”

În cadrul schemei, clienţii vor primi vouchere pe care să le cheltuiască la magazinele IKEA, a căror valoare depinde de starea articolelor pe care le vând înapoi către gigantul suedez.

Clienţii cu articole „aproape noi”, fără zgârieturi, vor primi 50% din preţul iniţial de vânzare a articolului. Pentru articolele în stare „foarte bună”, cu zgârieturi minore, clienţii vor primi 40% din preţul iniţial de vânzare a articolului.

În timp ce pentru articolele care au grad de uzură ridicat şi care au mai multe zgârieturi, clienţii vor primi 30% din preţul iniţial de vânzare a articolului.

IKEA a anunţat şi că orice obiecte de mobilier care nu poate fi revândut va fi reciclat.

Săptămâna trecută, grupul suedez a declarat că vânzările revin pe creştere în acest an, după ce criza coronavirusului a stimulat interesul cumpărătorilor de a cheltui mai mult pentru amenajarea locuinţelor, o tendinţă care crede că va continua şi în viitor.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici