(P) 80% dintre noi considerăm că femeia trebuie să se ocupe de treburile casnice - clasica gospodină

Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe şi un gospodin

182 afișări
Imaginea articolului (P) 80% dintre noi considerăm că femeia trebuie să se ocupe de treburile casnice - clasica gospodină

Bucureşti, 23.06.2021: Pentru 51% dintre români, împărţirea sarcinilor în casă reprezintă un motiv de dispută în familie – aceasta este una dintre concluziile studiului naţional realizat în primăvara acestui an de Cult Research. Din aceeaşi cercetare aflăm şi că, pentru 80 la sută dintre noi, femeia este cea care ar trebui să se ocupe de treburile casnice - clasica gospodină. Asta în timp ce gospodarul este perceput de 65 la sută dintre noi ca fiind stăpânul unei case îngrijite.

Deşi, teoretic, gospodarul este corespondentul masculin al gospodinei, iată că, în practică, ne raportăm la cei doi termeni diferit. Iar acest lucru contribuie la împărţirea inegală a treburilor în gospodărie, lucru demonstrat şi în sociologie, ştiinţă care ne arată că limbajul este deosebit de relevant pentru calitatea omului de fiinţă socială, tot limbajul fiind cel care le-a permis oamenilor să creeze cultura, să o acumuleze, să o transmită şi să interacţioneze în cadrul societăţii, influenţându-le, în cele din urmă, comportamentul, spune Paul Acatrini, cercetător Cult Research.

Fairy, un brand P&G care răspunde constant celor mai complexe nevoi ale consumatorilor, susţinând, în acelaşi timp, o viaţă armonioasă de familie, lansează o campanie locală prin care îşi propune să ne ajute să privim lucrurile dintr-o nouă perspectivă – acolo unde există o gospodină, poate să existe şi un gospodin. Prin aducerea in prim-plan a termenului “gospodin”, Fairy vine să inspire o schimbare în modul în care ne raportăm la împărţirea treburilor casnice, încurajând egalitatea de sexe în gospodărie.

Gospodin e acea picătură care poate face diferenţa - poate să schimbe preconcepţii, poate să ne aducă aminte că treburile casnice sunt o responsabilitate comună şi, nu în ultimul rând, să îi celebreze pe toţi cei care îşi împart munca de acasă deja. Obiceiurile familiei sunt cele care ne ghidează şi în lume, iar cercetările noastre arată că atunci când creăm mai multă egalitate acasă, există un mare impact pozitiv: relaţiile se îmbunătăţesc, copiii învaţă ce înseamnă responsabilitatea, respectul şi empatia, iar familiile se simt mai conectate. Campania noastră îşi propune să motiveze fiecare membru al familiei să îşi facă partea, pentru că mai multă egalitate acasă contribuie la mai multă egalitate în lume“, declară Răzvan Resmeriţă, Communications Director Fabric, Home, Baby and Fem Care SEE.

Video manifesto-ul campaniei aduce laolaltă mai multe cupluri cunoscute din România şi prezintă o zi obişnuită din viaţa unei familii FAIRYcite, în care sarcinile casnice devin o responsabilitate comună.

Fiecare familie are secretul ei pentru fericire. Pentru a noastră, unul din secrete este că împărţim totul, la bine şi la rău, aşa cum ne-am promis cândva. Cine are chef să se bucure de o masă gustoasă, pune mâna şi o şi strânge! Nu există roluri deja distribuite, ci doar roluri asumate, ne-a spus Andra Măruţă. La noi e foarte simplu: înainte de orice, eu şi Adela facem planul de bătaie şi apoi ne punem amândoi pe treabă, susţine Radu Vâlcan.

De mai bine de 100 de ani, P&G a stat aproape de familii, lucrând constant la proiectarea unor produse care să facă din curăţenie o sarcină mai uşoară, mai veselă şi, cel mai important, o responsabilitate care să poată fi împărtăşită de toată lumea. Prin această campanie, Fairy continuă misiunea brandului de a susţine viaţa de familie, invitând consumatorii să împartă treburile casnice în mod egal. Pentru că o familie FAIRYcită e o familie în care gospodina şi gospodinul se completează şi se ajută reciproc.  

Despre Procter & Gamble

P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici