Se mai uită consumatorii la calitate în perioadele de recesiune?

Ieftin sau de calitate este întrebarea pe care tot mai mulţi români o au în minte atunci când merg la cumpărături. Producătorii din industria alimentară susţin că în timp consumatorii cu venituri medii şi peste medie cumpără produse alimentare mai puţine dar mai bune calitativ, consumatorii cu venituri medii cumpără fie produse foarte ieftine şi slabe calitativ, fie renunţă de tot la achiziţia anumitor alimente, informează Ziarul Financiar.

24 afișări
Imaginea articolului Se mai uită consumatorii la calitate în perioadele de recesiune?

Se mai uită consumatorii la calitate în perioadele de recesiune? (Imagine: Lucian Alecu/Mediafax Foto)

"Până acum un an, aş fi spus că sunt mai multe categorii de consumatori: unii orientaţi către preţ accesibil, alţii orientaţi către brand, majoritatea ghidându-se după raportul preţ - calitate. În prezent, înclin să cred că noua orientare a business-ului, modelată sub influenţa crizei, a deplasat şi mai mult alegerea consumatorului în zona raportului optim preţ - calitate", susţine Bogdan Ioachim, directorul de comunicare, nutriţie şi ştiinţă al Danone Romania, cel mai mare producător local de iaurturi.

Citeşte mai multe pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici