Trei sferturi dintre angajaţi nu îşi doresc să revină la paradigmele tradiţionale de lucru STUDIU

  • Trei sferturi dintre angajaţi nu îşi doresc să revină la paradigmele tradiţionale de lucru, dinaintea pandemiei de Covid, potrivit unui studiu realizat de Kaspersky.
387 afişări
Imaginea articolului Trei sferturi dintre angajaţi nu îşi doresc să revină la paradigmele tradiţionale de lucru STUDIU

Trei sferturi dintre angajaţi nu îşi doresc să revină la paradigmele tradiţionale de lucru STUDIU

Sondajul a dezvăluit că aproape trei sferturi dintre angajaţi (74%) doresc să reorganizeze modul tradiţional de lucru pre-COVID-19.

„În loc să se întoarcă la defăşurarea activităţilor obişnuite de la job, angajaţii din întreaga lume îşi modelează acum un viitor de business în condiţiile lor, indiferent dacă acest lucru înseamnă că îşi petrec mai mult timp cu cei dragi (47%), economisind bani (41%) sau lucrând de la distanţă (32%)”, se arată în comunicat.

Aproape doi din cinci lucrători (39%) îşi doresc să lase în urmă programul de lucru 9:00 – 17:00, iar numărul acestora este şi mai mare pentru cei cu vârste între 25-34 (44%), sugerând o tendinţă în creştere. Un număr similar dintre aceştia (34%) sunt gata să spună adio birourilor fixe şi aproximativ o treime (32%) vor să termine cu săptămâna de lucru de cinci zile.

Cercetarea a evidenţiat, de asemenea, că aproape o treime (32%) dintre angajaţi consideră munca la distanţă ca al treilea cel mai mare beneficiu care vine ca un avantaj secundar al pandemiei actuale, după timpul cu familia (47%) şi economisirea banilor (41%).

„Ne confruntăm cu un moment definitoriu şi foarte interesant. Este clar că această pandemie a accelerat transformarea digitală şi a accentuat îmbinarea vieţii noastre profesionale cu cea personală. Vedem acum că angajaţii folosesc tehnologia pentru a-şi crea un nou viitor şi care preiau conducerea în adoptarea schimbărilor, în căutarea unei mai mari libertăţi şi a flexibilităţii. Companiile au acum misiunea de a adapta şi remodela locul de muncă modern, făcându-l mai productiv, mai sustenabil şi mai maleabil”, a declarat Alexander Moiseev, Chief Business Officer la Kaspersky.

Pentru a ajuta organizaţiile să îşi păstreze forţa de muncă flexibilă în siguranţă, Kaspersky recomandă:

  •  Ajutaţi angajaţii să devină mai conştienţi cu privire la situaţia securităţii cibernetice. Fie că lucrează de acasă sau într-o cafenea, munca la distanţă aduce o tendinţă complet nouă în comportamentul şi mentalitatea angajaţilor.
  •  Îmbunătăţiţi cunoştinţele cibernetice ale angajaţilor cu soluţii precum Kaspersky Automated Security Awareness Platform.
  •  Luaţi măsuri cheie de protecţie a informaţiilor pentru datele şi dispozitivele corporative, printre care protejarea activităţilor prin introducerea unei parole, criptarea dispozitivelor de lucru şi asigurarea backup-ului pentru date.
  • Asiguraţi securitatea atât la birou, cât şi în afara lui. Securizarea activităţii angajaţilor care lucrează de la birou sau la distanţă, indiferent de dispozitivul pe care îl utilizează, este acum mai uşor de realizat prin soluţii precum Kaspersky Endpoint Security Cloud.

Kaspersky a desemnat firma de cercetare independentă Censuswide să realizeze un sondaj pe 8.076 de angajaţi ai companiilor mici şi mijlocii (10 - 250 de angajaţi) în Brazilia, Belgia, China, Franţa, Germania, Italia, Japonia, Luxemburg, Malaysia, Mexic, Olanda, Rusia, Spania, Africa de Sud, Turcia, EAU, Marea Britanie şi SUA în octombrie 2020.

Potrivit unui comunicat al Kaspersky, în cadrul acestui studiu au fost chestionaţi 8.000 de angajaţi din IMM-uri din mai multe industrii. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici