- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vezi aici ghidul consumatorului isteţ
Aţi cumpărat un produs care s-a defectat sau aţi încheiat un contract de servicii care nu funcţionează aşa cum vi s-a promis? Acestea sunt cele câteva lucruri pe care le puteţi reclama. Există opt drepturi principale pe care le aveţi, în calitate de consumator, atunci când semnaţi un contract cu operatorii economici, informează Evenimentul Zilei.
Vezi aici ghidul consumatorului isteţ (Imagine: Cristi Vatavu/Mediafax Foto)
1.Libertatea de a lua decizii, la achiziţionarea de produse şi servicii, fără a vi se impune în contracte clauze abuzive care pot favoriza folosirea unor practici incorecte în vânzare, de natură a vă influenţa opţiunea.
2. Trebuie stabilite exact condiţiile de credit şi dobânzile.
Citeşte mai multe pe www.evz.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
CFR Călători asigură transportul auto pe secţia Cluj-Napoca – Oradea
-
Turcan: Program pentru refacerea caselor memoriale şi a unor gări de patrimoniu
-
Finanţare de 2,25 miliarde lei pentru investiţiile majore în industriile cu tradiţie în România
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO