- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (10.07.2014, 15:02)
- Departamentul Sport - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ANALIZĂ: Haos în comerţul german după victoria naţionalei, 7-1, cu Brazilia
Mulţi comercianţi germani au vrut să profite de parcursul bun al propriei naţionale la turneul final al Cupei Mondiale pentru a-şi creşte vânzările, dar ultimul meci, scor 7-1, în semifinale, cu Brazilia, a avut un efect de bumerang în ceea ce priveşte profitul, dar şi relaţiile cu clienţii.
8068 afișări
ANALIZĂ: Haos în comerţul german după victoria naţionalei, 7-1, cu Brazilia (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Publicaţia Der Westen a prezentat mai multe situaţii neobişnuite înregistrate după victoria la scor a "nationalmannschaft". Astfel, magazinul online de piese auto Kfzteile24.de a promis înaintea competiţiei o reducere a preţului produselor cu 5 la sută pentru fiecare gol marcat de Germania pe meci. Până în semifinale nu au fost probleme, chiar şi în cazul victoriei cu 4-0 din meciul cu Portugalia, din faza grupelor.
Însă scorul de 7-1 înregistrat de elevii lui Joachim Low a fost prea mare nu numai pentru brazilieni, ci şi pentru magazinul respectiv. Clienţii au intrat imediat pe site pentru a beneficia de ofertă şi au constat, cu surprindere, că preţurile fuseseră crescute, chiar şi cu 20 la sută. Ei şi-au manifestat nemulţumirea pe pagina de facebook a companiei şi pe bloguri, unde au fost prezentate imagini cu preţurile dinaintea şi după partida de marţi, de la Belo Horizonte. De asemenea, link-ul care trimite spre Kfzteile24 de pe portalul de "chilipiruri" mydealz.de nu a funcţionat întreaga zi de miercuri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
Un alt magazin online, de produse alimentare naturiste, a promis un discount de 10 la sută pentru fiecare gol diferenţă de scor. Se puteau face comenzi până a doua zi la ora 23.59, însă site-ul nu a putut fi accesat, iar la relaţii cu clienţii nu a răspuns nimeni, toată ziua de miercuri.
Citeşte şi:
FORMULA 1: Campanie de marketing la Hockenheim, devenită păguboasă după victoria Germaniei cu 7-1
Lanţul de magazine de panificaţie Busch le-a oferit clienţilor o chiflă gratuită pentru fiecare gol marcat de Germania. Scorul de 7-1 a depăşit capacitatea acestor comercianţi, dar ei au găsit repede o soluţie pentru a nu-i nemulţumi pe clienţi, oferindu-le acestora vauchere pentru viitoarele cumpărături.
Un local a promis o băutură gratuită pentru fiecare gol marcat, dar socoteala a relevat neprofitabilitatea iniţiativei: şapte goluri - şapte băuturi pentru cei 300 de clienţi aflaţi în braserie la acea oră.
Organizatorii Marelui Premiu de Formula 1 al Germaniei au oferit o reducere a preţului biletelor cu 11 euro pentru fiecare gol marcat de naţionala lui Joachim Low în semifinala CM cu Brazilia, astfel că discountul a devenit de 77 de euro după scorul de 7-1.
Potrivit revistei germane Auto Motor und Sport, reducerea se aplică la şase categorii de bilete pentru întregul week-end, cu preţuri normale cuprinse între 265 şi 515 euro, şi pentru două categorii de bilete pentru duminică, ziua cursei, cu preţuri de 245 şi 295 de euro.
Germania a învins, marţi, la Belo Horizonte, Brazilia, cu scorul de 7-1, în prima semifinală a Cupei Mondiale de fotbal, scor care probabil l-a surprins pe iniţiatorul campaniei, a comentat sursa citată.
Jorn Teske, şeful Departamentului de marketing, a recunoscut că nu se aştepta la şapte goluri, mai ales că din ofertă fuseseră excluse golurile marcate din penalti.
Cu toate acestea, campania continuă urmând a exprira în această seară, pentru că valabilitatea ei a fost stabilită iniţial la 48 de ore de la finalul meciului Brazilia - Germania.
Biletele pot fi comandate prin telefon sau prin e-mail, numai cu parola "Germania câştigă".
Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei va avea loc între 18 şi 20 iulie, pe circuitul de la Hockenheim.
Citește pe alephnews.ro: Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
Locul din România în care oamenii s-au întors în timp, în 1888. Cel mai ciudat fenomen din 2024 se desfășoară în județul Buzău
CANCAN.RO
Medicul Mihaela Bilic spune ce se întâmplă în organismul tău când mănânci drob de miel, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe