Prima fotografie a telescopului spaţial James Webb va schimba modul în care oamenii văd universul soseşte puţin mai devreme decât se aştepta.

Imaginea articolului Prima fotografie a universului realizată de telescopului spaţial James Webb va fi publicată de Joe Biden

Preşedintele Joe Biden va publica una dintre primele imagini ale telescopului spaţial James Webb luni la Casa Albă, la ora 5:30 pm după ora Coastei de Est, SUA (00:00.după ora României).

Restul imaginilor de înaltă rezoluţie vor fi publicate de NASA marţi, 12 iulie, una dintre acestea fiind „cea mai profundă imagine a universului nostru care a fost realizată vreodată”, transmite CNN

Observatorul spaţial, care s-a lansat în decembrie, va putea privi în interiorul atmosferelor exoplanetelor şi va putea studia unele dintre primele galaxii create prin lumină infraroşie, care este invizibilă pentru ochiul uman.