Concret, Chrome, browserul Google, va bloca automat anumite reclame, fiind filtrate cele care au fost considerate „inacceptabile” de către Coaliţia pentru Reclame mai bune, o asociaţie cu zeci de membrii printre care şi Interactive Advertising Bureau, conform Business Insider.
De ce ad filter, nu ad blocker? Pentru că vor fi eliminate doar pe cele intruzive, care compromit experienţa utilizatorilor.
Clipurile video care pornesc automat şi interstiţialele care acoperă tot ecranul sunt două exemple de tipuri de reclame care vor fi blocate în curând de Chrome.
Citeşte continuarea articolului pe Business Magazin
Citeşte şi: O nouă sursă alternativă de obţinere a energiei: Descoperirea inginerilor chinezi care va revoluţiona industria energetică
Citeşte şi: La fel de PERICULOASE. Ţigările electronice de tip heat-not-burn sunt nocive pentru SĂNĂTATE
Citeşte şi: De ce sunt cireşele amare super-fructele verii. Motivele pentru care trebuie să le consumi
Citeşte şi: NASA se pregăteşte de o misiune ISTORICĂ: Sonda care ”va atinge soarele” va fi lansată în 2018