- Home
- Stirile zilei
- BUCUREŞTI, (22.05.2019, 17:05)
- Izabela Cutieru
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Peste 20.000 de oameni pot fi afectaţi după ce o companie uriaşă a intrat în FALIMENT. Cum s-a ajuns în această situaţie
Compania British Steel a fost plasată în lichidare judiciară, punând în pericol 5.000 de locuri de muncă şi ameninţând alte 20.000 din cadrul lanţului de aprovizionare, informează BBC.
Urmărește
2468 afișări
Măsura vine în urma neînţelegerilor apărute în discuţiile de salvare dintre guvernul britanic şi proprietarul companiei, Greybull. Compania a cerut iniţial guvernului britanic un împrumut ce se ridica la suma de 75 de milioane de lire, reducându-şi ulterior solicitarea la 30 de milioane de lire, după ce Greybull a fost de acord să aloce o sumă mai mare, potrivit unei surse apropiate negocierilor. Aceleaşi surse au declarat că guvernul britanic a fost reticent în a aloca o sumă mai mare deoarece fondurile ar putea ajunge la Greybull, în cazul eşuării afacerii.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Zuckerberg a găsit cheia înmulțirii banilor. CEO-ul Meta și-a crescut averea anul acesta cu 54 de miliarde de dolari
-
Realitatea lui Ciolacu. Premierul ignoră datele europene care indică o încetinire a creşterii economice
-
Voiau să-l omoare pe Papă cu arcul? 7 presupuşi terorişti, arestaţi în Indonezia
-
Amendă uriaşă aplicată în Botoşani pentru abandonul unor pisici
British Steel are aproximativ 5.000 de angajaţi, dintre care mai mult de 3.000 în Anglia, iar restul în Franţa, Ţările de Jos şi diferite birouri de vânzări din întreaga lume.
Firma de capital privat Greybull Capital a achiziţionat compania în timpul accentuării crizei oţelului din 2016. Intitulată la vremea respectivă Tata Steel Europe, compania a trecut printr-un proces de rebranding, devenind British Steel şi înregistrând din nou profit. Problemele sale recente au fost legate de o scădere a comenzilor clienţilor europeni, din cauza incertitudinii privind Brexit.
„Forţa de muncă, sindicatele şi echipa de management au lucrat împreună pentru a consolida afacerea. Cu toate acestea, loviturile suplimentare cauzate de problemele legate de Brexit s-au dovedit a fi insurmontabile”, a susţinut Greybull.
Unul dintre cei mai mari clienţi ai British Steel este Network Rail, companie ale cărei şine sunt livrate de către filiala British Steel din Scunthorpe. Într-o declaraţie, operatorul de infrastructură feroviară a declarat că a lucrat îndeaproape cu British Steel şi guvernul pe parcursul „multor săptămâni”. „Am facut tot ce puteam pentru a uşura dificultăţile financiare ale companiei. Am îmbunatatit registrul de comenzi, prin creşterea volumului producţiei feroviare, comenzi în avans şi angajarea într-un program pe termen lung, precum şi prin plata imediată pentru a diminua presiunea asupra fluxului de numerar”, se regăseşte în declaraţia Network Rail.
Greg Clark, secretar de stat pentru afaceri, energie şi strategie industrială a declarat că guvernul şi-a demonstrat „disponibilitatea de a acţiona”, oferind British Steel o facilitate de tranzacţie în valoare de 120 milioane de lire sterline, în luna aprilie, pentru a asigura respectarea normelor Uniunii Europene privind emisiile. Cu toate acestea, el a adăugat: „Guvernul nu poate acţiona decât în cadrul legii, ceea ce presupune că orice sprijin financiar acordat unei societăţi siderurgice este comercial.”
Căutarea unui cumpărător pentru British Steel a început deja. Celelalte companii din cadrul grupului British Steel continuă să opereze în mod normal şi nu se află în insolvenţă.
Citește pe alephnews.ro: Romeo Beckham, fiul lui David, se retrage din fotbal la 22 de ani. Ce carieră alege în schimbul sportului
Citește pe www.zf.ro: Cartierul din Bucureşti care începe să fie evitat de clienţi şi zona unde preţurile explodează mai repede ca oricând
Citește pe www.zf.ro: Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Ioan Vâţ, ALPLA: „În 2025, vrem să majorăm capacitatea de producţie din fabrica de PET reciclat pe care o avem la Târgu-Mureş“
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ce vinuri bei toamna asta? Somelier: „Asocierea lor se face strict din punct de vedere culinar sau în funcție de prietenii pe care îi avem la masă”
Criză fără precedent în Germania: Piaţa forţei de muncă a ţării suferă de o „moarte prin o mie de tăieturi”. În industrie nu se mai găsesc joburi bine plătite, giganţii auto precum VW, BMW şi Mercedes dau afară pe capete, iar Volkswagen vorbeşte despre primele închideri de fabrici în Germania din istoria de 87 de ani a companiei
Cine este femeia care tocmai a devenit cea mai bogată din lume, cu avere de aproape 90 de miliarde de dolari. De ce a surclasat-o pe cea care deţinea anterior această poziţie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Avem detaliile fabuloase din dosarul secretizat în care Florinel Coman a primit 11 luni de închisoare! Cum a luat permisul fals din Ucraina și câți bani a dat
PROSPORT.RO
Roxana l-a lăsat din nou pe Salam?! Îşi strigă durerea, în faţa tuturor: 'Cât rău mi-ai făcut...
CANCAN.RO
Diana Șoșoacă: ,,Primul meu SOȚ este însurat cu una dintre cele mai bune prietene de-ale mele. Nu toți avem norocul să avem căsătorii îndelungate”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe