„De ce nu pot să dorm”, formula cea mai des căutată pe Google în anul pandemiei. Hartie igenică, vaccinul şi Black Lives Matter în lista căutărilor

„De ce nu pot să dorm”, „de ce este important să mă spăl pe mâini” şi „coronavirus” sunt primele trei căutări care s-au remarcat în acest am pe Google, potrivit unei radiografii făcută de Agenţia five elements digital.

859 afișări
Imaginea articolului „De ce nu pot să dorm”, formula cea mai des căutată pe Google în anul pandemiei. Hartie igenică, vaccinul şi Black Lives Matter în lista căutărilor

„De ce nu pot să dorm”, formula cea mai des căutată pe Google în anul pandemiei. Hartie igenică, vaccinul şi Black Lives Matter în lista căutărilor

„În 2020 s-au remarcat câteva tendinţe care au dominat interesele oamenilor, la nivel global, şi ale românilor, la nivel local. Creşterea comerţului online s-a văzut şi în creşterea interesului pentru servicii de livrare sau de comandă online. Conform cercetării five elements digital, anul acesta a fost dominat de subiectul crizei medicale, dar acest eveniment a generat şi interese secundare, cum ar fi căutări pentru locuri de muncă, explicaţii despre şomajul tehnic, dar şi despre vaccinul anti-COVID-19”, transmite five elements digital.

La nivel global, potrivit sursei citate, sunt 23 de căutări care s-au remarcat în motorul de căutare Google în acest an:

1. De ce nu pot să dorm
2. De ce e important să mă spăl pe mâini
3. Covid / Coronavirus
4. De ce e Marte roşie
5. De ce e Luna roz
6. Parasite - filmul
7. NBA anulat
8. Tuns acasă / jocuri acasă / Carantină / ZOOM
9. De ce sunt obosit
10. De ce se închid şcolile
11. Hârtie igienică
12. Kobe Bryant
13. Incendii Australia / De ce e cerul portocaliu
14. George Floyd / De ce protestează oamenii / Black Lives Matter / Jacob Blake / Breonna Taylor
15. Explozia din Beirut
16. Incendii California
17. Vaccin
18. De ce e empatia importantă
19. Ruth Bader Ginsburg
20. De ce e democraţia importantă
21. Chadwick Boseman
22. Naomi Osaka câştigă US Open
23. De ce visează oamenii

„În contextul carantinei din primavară şi al restricţiilor, au explodat căutările despre reţete, diverse tutoriale şi <cum să…?> (cum să tund, de exemplu) şi alte activităţi ce pot fi întreprinse în casă. În ceea ce priveşte concediile, a fost un an atipic. Conform datelor obţinute de five elements digital prin platforma Google Trends, se observă o explozie pe acest termen în a doua jumătate a lunii martie, ca urmare a primelor măsuri din starea de urgenţă. Totuşi, se remarcă o scădere dramatică pe acest subiect, comparativ cu ultimii patru ani. În a doua jumătate a anului poate fi remarcat un interes în creştere pentru destinaţii exotice, cum ar fi Maldive, Zanzibar, dar nu lipsesc Egipt şi Dubai”, anunţă five elements digital.

Comunicatul de presă relevă că interesul pentru şcoala online a atins un nivel record, iar sintagma îşi începe ascensiunea în căutări la 1 martie şi rămâne sus tot anul, cu o scădere din cauze evidente pe timp de vară.

„Independent de toate căutările contextuale, în 2020 sunt consemnate câteva tendinţe care e de aşteptat să se menţină cel puţin în următorul an. Aici e vorba de şcoala online, platforme de videoconferinţe sau de colaborare şi work from home, diverse reţete uşor de făcut acasă, dar şi detalii despre comerţul online şi din zona comerţului online”, se mai arată în comunicat.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici