Mark Zuckerberg intenţionează să dezvolte monede virtuale, numite "Zuck bucks”, pentru utilizatorii de Facebook şi Instagram

Mark Zuckerberg intenţionează să dezvolte monede virtuale, poreclite "Zuck bucks" de către personal, pentru utilizatorii Facebook şi Instagram, ca parte a unei suite de produse menite să reducă dependenţa platformelor sale de publicitate în viitorul metavers.

245 afișări
Imaginea articolului Mark Zuckerberg intenţionează să dezvolte monede virtuale, numite "Zuck bucks”, pentru utilizatorii de Facebook şi Instagram

Sursa foto: Twitter

Grupul mamă al Facebook, Meta, caută să dezvolte o gamă de produse virtuale, inclusiv jetoane digitale şi "monede ale creatorilor", pentru a-şi diversifica veniturile şi pentru a-şi revitaliza baza de utilizatori, care se îndreaptă din ce în ce mai mult către rivali mai noi, precum TikTok.
 
În timp ce Meta rămâne furnizorul dominant de reţele de socializare, veniturile sale au crescut cu 37%, ajungând la 118 miliarde de dolari în 2021, pe măsură ce agenţii de publicitate au cerut cu insistenţă să ajungă la cei 4,9 miliarde de utilizatori activi lunari ai Facebook şi Instagram, TikTok a construit, de asemenea, o afacere masivă non-publicitară bazată pe achiziţii în aplicaţie şi comerţ electronic, potrivi The Guardian.
 
Meta, care s-a dovedit rapid să imite produsele de succes lansate de rivali precum Snapchat, explorează acum modalităţi de a-şi monetiza şi mai mult baza de utilizatori.
 
Printre produsele analizate se numără "jetoane sociale" sau "jetoane de reputaţie", care ar putea fi folosite ca recompense de către utilizatori. De asemenea, se analizează şi "monedele creatorului", care ar putea fi folosite de către persoanele cu influenţă pe Instagram.
 
La fel ca Twitch de la Amazon, TikTok foloseşte un sistem de bacşiş prin care fanii pot cumpăra monedele sale pentru a achiziţiona apoi cadouri pe care să le ofere creatorilor lor favoriţi. De asemenea, creatorii pot cumpăra monede pentru a utiliza instrumente precum Promote pentru a stimula profilul unui videoclip TikTok, crescând numărul de spectatori sau de urmăritori.
 
Iniţiativele, conduse de divizia financiară a Facebook, Meta Financial Technologies, urmează incursiunii nereuşite a companiei în încercarea de a crea o criptomonedă globală, un proiect numit Libra şi, mai târziu, Diem, care a fost abandonat la începutul acestui an după probleme cu autorităţile de reglementare din SUA.
 
Aceasta nu a fost prima dată când Facebook a încercat să intre în lumea finanţelor virtuale. În 2009, a lansat Facebook Credits pentru a facilita achiziţiile din aplicaţii în jocuri foarte populare la acea vreme, precum FarmVille de la Zynga. Deşi a avut succes, a fost închis patru ani mai târziu, după ce creşterea internaţională a Facebook a dus la conversii costisitoare în valută.
 
Meta doreşte, de asemenea, să intre în lumea NFT-urilor, cu planuri de a permite integrarea acestora în Instagram şi Facebook.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici