TikTok dezvoltă o nouă aplicaţie foto cu un logo familiar

  • TikTok îşi extinde potenţialul prin lansarea unei aplicaţii separate pentru partajarea fotografiilor, conform unor informaţii scurse recent.
  • Codul aplicaţiei sugerează o integrare strânsă cu platforma principală, permitând utilizatorilor să sincronizeze automat fotografiile pe ambele platforme.
  • Asemănarea logo-ului TikTok Photos cu cel al PayPal poate genera confuzie şi îngrijorări privind identitatea vizuală şi funcţionalitatea, mai ales într-un peisaj digital aglomerat.
153 afișări
Imaginea articolului TikTok dezvoltă o nouă aplicaţie foto cu un logo familiar

Sursa foto: X

TikTok, cunoscut pentru inovaţia sa continuă, ar putea să se extindă în domeniul partajării de fotografii cu noua sa aplicaţie, "TikTok Photos", scrie Gizmodo. Descoperit de dezvoltatorul AssembleDebug, codul aplicaţiei sugerează o integrare perfectă cu TikTok, permiţând utilizatorilor să-şi sincronizeze automat fotografiile. În timp ce TikTok deja permite partajarea de fotografii, această posibilă aplicaţie independentă ridică întrebări despre necesitatea şi branding-ul său.

Emblema relevată pentru TikTok Photos prezintă o asemănare izbitoare cu logo-ul PayPal, stârnind preocupări legate de confuzia vizuală şi de funcţionalitate. Spre deosebire de logo-ul emblematic al camerei de pe Instagram, design-ul TikTok-ului nu reuşeşte să transmită imediat scopul său ca aplicaţie de fotografii. În plus, în mijlocul unei mări aglomerate de pictograme negre pe telefoanele utilizatorilor, distingerea între diversele oferte ale TikTok-ului ar putea deveni dificilă.

Cu toate că ambiţia TikTok-ului de a se extinde este evidentă, necesitatea unei aplicaţii separate de partajare a fotografiilor rămâne discutabilă, mai ales având în vedere primirea lipsită de entuziasm a încercării sale anterioare cu Lemon8. În timp ce unele idei pot să nu se materializeze dincolo de etapa de dezvoltare, potenţiala incursiune a TikTok-ului în partajarea de fotografii ridică întrebări despre inovaţie şi identitatea brandului în peisajul competitiv al platformelor de social media.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici