- Home
- Auto
- BUCUREŞTI, (06.12.2021, 23:30)
-
Oana Andrei
, Andrei Şerbănescu
Dna. Doctor Oana Andrei este medic specialist in oftalmologia generala si oftalmopediatrie solutionand cu precadere cazuri de strabism si ambliopie.
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce plan are Uniunea Europeană cu industria auto de pe continent? Dacă va fi aprobat, ar putea duce la dispariţia a 500.000 de locuri de muncă
Marile companii auto avertizează că planul UE de a interzice maşinile non-electrice va duce la dispariţia a 500.000 de locuri de muncă.
4247 afișări
Sursa foto: Mediafaxfoto
O jumătate de milion de locuri de muncă vor fi puse în pericol în contextul planurilor UE de a interzice maşinile pe bază de combustibili fosili până în 2035, potrivit furnizorilor de automobile europeni, scrie Financial Times, citat de ZF.
Mai mult de două treimi din aceste 501.000 de de locuri de muncă ar putea dispărea între 2030 şi 2035, conform unui sondaj realizat de aproape 100 de companii pentru Asociaţia Europeană a Furnizorilor de Automobile, Clepa, ceea ce ar face dificilă atenuarea „impactului social şi economic” cauzat de şomajul în masă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
-
Proiectul Start Up Nation 2024 a fost pus în consultare publică
-
Piedone, răspuns pentru Ciolacu: Exclus să mă retrag din această cursă
-
Argentina solicită arestarea ministrului iranian de Interne pentru rolul dintr-un atentat. Argentinienii au cerut Interpolului să emită o notificare de arestare pe numele iranianului
În urma sondajului s-a mai constatat că 226.000 de noi locuri de muncă vor fi create în producţia de piese electrice, reducând numărul net de locuri de muncă pierdute la aproximativ 275.000 în următoarele două decenii.
Comisia Europeană şi-a anunţat intenţia la începutul acestui an de a elimina 100% din emisiile de CO2 cauzate de autoturismele noi până în 2035. Politica interzice efectiv vânzarea vehiculelor alimentate cu combustibili fosili după acea dată.
Deşi comisia nu a ordonat ca acestea să fie înlocuite cu maşini alimentate cu baterii, producătorii de automobile au exclus alte tehnologii, cum ar fi hidrogenul.
Această nouă politică ar putea afecta şi cele două fabrici de autoturisme din România, Fabrica Dacia de la Mioveni şi Uzina Ford de la Craiova.
Clepa, care reprezintă peste 3.000 de furnizori de automobile, a susţinut de mult timp că utilizarea tehnologiilor provizorii ar amortiza lovitura tranziţiei către un transport mai curat.
„Nevoile societăţii sunt mult prea diverse pentru o abordare universală”, a declarat secretarul general al organizaţiei, Sigrid de Vries, conform sursei citate. „Utilizarea tehnologiilor hibride, a hidrogenului şi a combustibililor durabili din surse regenerabile va permite inovarea pe măsură ce vom redefini mobilitatea în următoarele decenii”.
Carlos Tavares, directorul executiv al Stellantis, a declarat miercuri la o conferinţă de presă Reuters că viteza tranziţiei către maşinile electrice „pune industria la limită”. De asemenea, potrivit lui Tavares, costurile dezvoltării noii tehnologii ar putea duce la pierderi mari de locuri de muncă.
Anul trecut, un raport aprobat de guvern a avertizat că aproximativ 400.000 de locuri de muncă ar putea fi pierdute în Germania din cauza renunţării la motoarele cu ardere.
Dar directorul executiv al Volkswagen, Herbert Diess, a declarat că astfel de scenarii apocaliptice sunt „probabil puţin exagerat”.
„O mare parte din maşină rămâne aceeaşi”, a adăugat el. „Pentru 70 până la 80% din industria aprovizionării auto nu există nicio tranziţie”.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Creșterea PIB înseamnă creșterea bogăției tale. În România există oportunități. Fii vesel, pentru că economia crește și bazată pe nivelul tău de bună dispoziție și de gândire pozitivă
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Arta cere sacrificii. Anne Hathaway recunoaște că a fost nevoită să sărute 10 bărbați la un casting pentru a testa chimia dintre parteneri
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ce a pățit o moldoveancă de 39 de ani, după ce s-a cuplat cu un marocan mai tânăr. Abia după 18 luni, a aflat cine e iubitul ei, de fapt
CANCAN.RO
Gestul EXTREM al unui zidar din Italia, nemulțumit că nu și-a primit salariul. Colegii săi au chemat de urgență forțele de ordine
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe